הדרך להצלחה – מוהרא”ש

ספר הדרך להצלחה – ליקוטי קונטרסים יקרים מפז ומפנינים, שנדפסו ונתפשטו כבר בעולם, המדברים על כל מיני נושאים בחיי האדם, מה שעובר עליו ברוחניות ובגשמיות, ומחזקים ומאמצים ומכניסים בו תקוה ואור וחיות להמשיך בחייו. ויורה לו דרכים ועצות קלות ונעימות איך לעבור את זה העולם בטוב ובנעימים ובאושר אמיתי, והליות דבוק בחי החיים בו יתברך, אשרי לו.
בנוי ומיוסד עפ”י דברי רבנו הקדוש והנורא, רבי נחמן מברסלב זי”ע, ועפ”י דברי תלמידו, מורנו הגאון הקדוש, רבי נתן מברסלב זי”ע, ומשולב בפסוקי תורה, נביאים, כתובים ומאמרי חז”ל הקדושים מגמרא ומדרשים וזהר הקדוש. כולל בתוכו את התיקון הכללי.

מאת: מוהרא”ש שליט”א, 336 עמ’, כריכה רכה, מודפס בהוצאה מוזלת.  מומלץ מאוד!!!

מחיר באתר

$6.61

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1037
תיאור הספר ספר הדרך להצלחה – ליקוטי קונטרסים יקרים מפז ומפנינים, שנדפסו ונתפשטו כבר בעולם, המדברים על כל מיני נושאים בחיי האדם, מה שעובר עליו ברוחניות ובגשמיות, ומחזקים ומאמצים ומכניסים בו תקוה ואור וחיות להמשיך בחייו. ויורה לו דרכים ועצות קלות ונעימות איך לעבור את זה העולם בטוב ובנעימים ובאושר אמיתי, והליות דבוק בחי החיים בו יתברך, אשרי לו. בנוי ומיוסד עפ”י דברי רבנו הקדוש והנורא, רבי נחמן מברסלב זי”ע, ועפ”י דברי תלמידו, מורנו הגאון הקדוש, רבי נתן מברסלב זי”ע, ומשולב בפסוקי תורה, נביאים, כתובים ומאמרי חז”ל הקדושים מגמרא ומדרשים וזהר הקדוש. כולל בתוכו את התיקון הכללי. מאת: מוהרא”ש שליט”א, 336 עמ’, כריכה רכה, מודפס בהוצאה מוזלת.  מומלץ מאוד!!!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הדרך להצלחה - מוהרא"ש"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלמה שיק

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלמה שיק
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה