ההגדה הראשונה שלי

בהגדה הראשונה שלי יש כל מה שאני צריך!

כל מה שסיפרו לי על פסח ועל יציאת מצרים!

כל מה שאני יודע על ליל הסדר!

ההגדה הראשונה שלי – הגדה ייחודית ומקסימה לילדים! כל מה שהם צריכים לדעת על פסח וההכנות אליו, מכות מצרים, יציאת מצרים, ליל הסדר, הסימנים ועוד – בגובה העיניים שלהם! בשפה שלהם!

ההגדה הראשונה שלי – סוף סוף מישהו חשב על הילדים שלכם! המחברת רות בייפוס הביאה את הסיפור האדיר של עם ישראל, את ההכנות והרגע המכונן בשפה פשוטה ומקסימה עם ציורים מרהיבים שמלווים את הילד לאורך כל ההגדה!

“סוף סוף חשבו גם עלי! סוף סוף גם לי יש הגדה!”

אל תפספסו! קנו לילדים את ההגדה שתהפוך את פסח לחוויה מקסימה, מרתקת וסוחפת!

מומלץ מאוד!

34 עמודים עם ציפוי למניציה, כריכה קשה.

מחיר באתר

$11.17

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1229
תיאור הספר בהגדה הראשונה שלי יש כל מה שאני צריך! כל מה שסיפרו לי על פסח ועל יציאת מצרים! כל מה שאני יודע על ליל הסדר! ההגדה הראשונה שלי – הגדה ייחודית ומקסימה לילדים! כל מה שהם צריכים לדעת על פסח וההכנות אליו, מכות מצרים, יציאת מצרים, ליל הסדר, הסימנים ועוד – בגובה העיניים שלהם! בשפה שלהם! ההגדה הראשונה שלי – סוף סוף מישהו חשב על הילדים שלכם! המחברת רות בייפוס הביאה את הסיפור האדיר של עם ישראל, את ההכנות והרגע המכונן בשפה פשוטה ומקסימה עם ציורים מרהיבים שמלווים את הילד לאורך כל ההגדה! “סוף סוף חשבו גם עלי! סוף סוף גם לי יש הגדה!” אל תפספסו! קנו לילדים את ההגדה שתהפוך את פסח לחוויה מקסימה, מרתקת וסוחפת! מומלץ מאוד! 34 עמודים עם ציפוי למניציה, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ההגדה הראשונה שלי"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה