החוקרים 4 – בתעלומת אי השודדים

חדש בברסלב ישראל:

החוקרים 4 – בתעלומת אי השודדים – מאת שרי וולך

 

במחנה השבויים שבמלטה, אי השודדים, נמצאים גם שלושה ילדים יהודים, המייחלים לחזור כבר הביתה. החוקרים נקלעים אל האי בדיוק כאשר עמנואל, שבוי יהודי בעצמו, מוצא רעיון נועז, באמצעותו יחלץ את הילדים האומללים מהשבי. אבל כריסטיאן, שבוי אחר, חושף את תוכניתו של עמנואל, והוא רוצה לאלץ אותו לשחרר אותו עצמו במקום את הילדים היהודים!

במאמץ לעזור לילדים, נקלע אבנר להרפתקה מפחידה על האי, כאשר הוא מופרד משאר חבריו, החוקרים. הוא נדחף לאוהל של שבויים, כריסטיאן מאיים עליו, ראש השודדים הזועם נתקל בו, והוא אפילו נלקח בכוח לאונית השבויים!

איך יצליח אבנר להחלץ מהאוניה? ומה יעלה בגורלם של הילדים היהודים?

בסיפור המאלף הזה, הרביעי בסדרה, תגלו את התשובות לכך!

מחיר באתר

$13.27

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1404
תיאור הספר חדש בברסלב ישראל: החוקרים 4 – בתעלומת אי השודדים – מאת שרי וולך   במחנה השבויים שבמלטה, אי השודדים, נמצאים גם שלושה ילדים יהודים, המייחלים לחזור כבר הביתה. החוקרים נקלעים אל האי בדיוק כאשר עמנואל, שבוי יהודי בעצמו, מוצא רעיון נועז, באמצעותו יחלץ את הילדים האומללים מהשבי. אבל כריסטיאן, שבוי אחר, חושף את תוכניתו של עמנואל, והוא רוצה לאלץ אותו לשחרר אותו עצמו במקום את הילדים היהודים! במאמץ לעזור לילדים, נקלע אבנר להרפתקה מפחידה על האי, כאשר הוא מופרד משאר חבריו, החוקרים. הוא נדחף לאוהל של שבויים, כריסטיאן מאיים עליו, ראש השודדים הזועם נתקל בו, והוא אפילו נלקח בכוח לאונית השבויים! איך יצליח אבנר להחלץ מהאוניה? ומה יעלה בגורלם של הילדים היהודים? בסיפור המאלף הזה, הרביעי בסדרה, תגלו את התשובות לכך!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "החוקרים 4 - בתעלומת אי השודדים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה