הטיפול בתינוקות, הלכות והליכות

"כאשר ישא האומן את היונק" (במדבר יא, יא).

 

הטיפול בתינוקות – הלכות והליכות לכל יום, לשבתות ולמועדים, מאת המחבר הרב פנחס דניאל ויטמן. בספר זה איגד הרב ויטמן את ההלכות וההנהגות המיוחדות לכל יום, לשבתות ולמועדים, את החשיבות של הדברים שכל כך תורמים לתינוקות הרכים.

 

"כאשר ישא האומן את היונק" במלים אלו מבטא משה רבינו ע"ה מסירות לעם ישראל. וכן כתב הרמב"ם (סוף פרק ב, מהלכות מלכים) לעניין הנהגת מלך בישראל – "לעולם יתנהג בענווה יתירה, אין לנו גדול ממשה רבינו והוא אומר "ונחנו מה לא עלינו תלונותיכם", ויסבול טרחם ומשאם ותלונותם וקצפם – כאשר ישא האומן את היונק…"

 

אכן, הקב"ה ברוב חסדיו הטביע בלב ההורים אהבה ללא מצרים ליוצאי חלציהם, שמתוך כך, לא יקשה עליהם להתמסר לילדיהם ולטפל בהם ללא לאות וללא הרף יומם ולילה.

 

מומלץ מאוד! ספר חשוב בכל בית!

 

325 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.26

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-1680
תיאור הספר "כאשר ישא האומן את היונק" (במדבר יא, יא).   הטיפול בתינוקות – הלכות והליכות לכל יום, לשבתות ולמועדים, מאת המחבר הרב פנחס דניאל ויטמן. בספר זה איגד הרב ויטמן את ההלכות וההנהגות המיוחדות לכל יום, לשבתות ולמועדים, את החשיבות של הדברים שכל כך תורמים לתינוקות הרכים.   "כאשר ישא האומן את היונק" במלים אלו מבטא משה רבינו ע"ה מסירות לעם ישראל. וכן כתב הרמב"ם (סוף פרק ב, מהלכות מלכים) לעניין הנהגת מלך בישראל – "לעולם יתנהג בענווה יתירה, אין לנו גדול ממשה רבינו והוא אומר "ונחנו מה לא עלינו תלונותיכם", ויסבול טרחם ומשאם ותלונותם וקצפם – כאשר ישא האומן את היונק…"   אכן, הקב"ה ברוב חסדיו הטביע בלב ההורים אהבה ללא מצרים ליוצאי חלציהם, שמתוך כך, לא יקשה עליהם להתמסר לילדיהם ולטפל בהם ללא לאות וללא הרף יומם ולילה.   מומלץ מאוד! ספר חשוב בכל בית!   325 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הטיפול בתינוקות, הלכות והליכות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה