הימים הנוראים

היהדות היא לא "הכל או כלום", ובוודאי לא שייכת רק למגזר זה או אחר!

 

סדרת המדריך למשתמש מגישה לקוראים את המסורת היהודית עתיקת היומין בשפה ידידותית ומרעננת, בהסברים מעשיים בליווי איורים מרהיבים!

 

ספר זה נועד בראש ובראשונה לפנות אל הציבור הרחוק מתורה ומצוות, אך גם אל הציבור הדתי שיכול למצוא בו תועלת ועניין רב!

 

הימים  הנוראים – המדריך היהודי לכל המשפחה – מנהגים ומסורת, פולקלור ותרבות, מקורות ותפילות מאת המחבר הרב נתן גרינולד.

 

הימים הנוראים – מנהגים, תפילות וטקסים לחודש אלול סליחות, ראש השנה, מאכלי הסימנים הטובים, תקיעת שופר, תשליך, ראש השנה באומן אצל רבי נחמן מברסלב, עשרת ימי תשובה, תרנגול כפרות, התרת נדרים, צום יום כיפור, סעודה מפסקת, כל נדרי, נעילה ועוד.

 

255 עמודים מרתקים, כריכה רכה.

 

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$15.87

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1729
תיאור הספר היהדות היא לא "הכל או כלום", ובוודאי לא שייכת רק למגזר זה או אחר!   סדרת המדריך למשתמש מגישה לקוראים את המסורת היהודית עתיקת היומין בשפה ידידותית ומרעננת, בהסברים מעשיים בליווי איורים מרהיבים!   ספר זה נועד בראש ובראשונה לפנות אל הציבור הרחוק מתורה ומצוות, אך גם אל הציבור הדתי שיכול למצוא בו תועלת ועניין רב!   הימים  הנוראים – המדריך היהודי לכל המשפחה – מנהגים ומסורת, פולקלור ותרבות, מקורות ותפילות מאת המחבר הרב נתן גרינולד.   הימים הנוראים – מנהגים, תפילות וטקסים לחודש אלול סליחות, ראש השנה, מאכלי הסימנים הטובים, תקיעת שופר, תשליך, ראש השנה באומן אצל רבי נחמן מברסלב, עשרת ימי תשובה, תרנגול כפרות, התרת נדרים, צום יום כיפור, סעודה מפסקת, כל נדרי, נעילה ועוד.   255 עמודים מרתקים, כריכה רכה.   מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הימים הנוראים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה