הכי בסיסי – איתמר אדלשטיין

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הכי בסיסי – שאלות ותשובות של חיילים בנושא היהדות!

 

הכי בסיסי – שאלות ותשובות על מסורת, אמונה, ומנהגי היומיום היהודיים, מאת המחבר איתמר אדלשטיין. ספר זה הוא הזמנה פתוחה להבין את העולם הדתי, מנהגיו, אמונותיו ואורחות חייו. הוא מורכב מתשובות לשאלות שהפנו חיילים שאינם שומרי תורה ומצוות אל שותפיהם הדתיים לשירות הצבאי. הוא נולד על מגרש המסדרים של בה"ד 1 במצפה רמון, מתוך ההבנה כי ידיעת מהות וסיבת המצוות והמנהגים, ההעמקה בהם והרצון ללומדם מחזקים בראש ובראשונה את החייל או החיילת שהתחנכו לשמירת המסורת, אך בד בבד גם מסייעים ליצירת דיאלוג מעמיק ופורה בינם לבין אלה שמבקשים להבינם.

 

הכי בסיסי – כל מי שחי בחברה הישראלית ושואף לדעת יותר על אודותיה, מוזמן בזאת למסע אל מאחורי הקלעים של המצוות הקלאסיות והשגרתיות, אל מהות מנהגי היומיום. מעבר להעמקה בתשובות רבני ישראל לאורך הדורות, נלמד מהסופר ש"י עגנון על הקדיש, מהמלך פרנץ יוזף על מנהג הסנדקות, מאפרים קישון על קבלת מתנות וממלך כוזר על נדנוד בתפילה. סוגיות מגוונות אחרות, אמונה בשואה, גידול בעלי חיים וחשיבות המסלולים התורניים בצה"ל נסקרות אף הן בספר זה.

 

301 עמודים מרתקים ומעניינים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$15.87

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2031
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הכי בסיסי – שאלות ותשובות של חיילים בנושא היהדות!   הכי בסיסי – שאלות ותשובות על מסורת, אמונה, ומנהגי היומיום היהודיים, מאת המחבר איתמר אדלשטיין. ספר זה הוא הזמנה פתוחה להבין את העולם הדתי, מנהגיו, אמונותיו ואורחות חייו. הוא מורכב מתשובות לשאלות שהפנו חיילים שאינם שומרי תורה ומצוות אל שותפיהם הדתיים לשירות הצבאי. הוא נולד על מגרש המסדרים של בה"ד 1 במצפה רמון, מתוך ההבנה כי ידיעת מהות וסיבת המצוות והמנהגים, ההעמקה בהם והרצון ללומדם מחזקים בראש ובראשונה את החייל או החיילת שהתחנכו לשמירת המסורת, אך בד בבד גם מסייעים ליצירת דיאלוג מעמיק ופורה בינם לבין אלה שמבקשים להבינם.   הכי בסיסי – כל מי שחי בחברה הישראלית ושואף לדעת יותר על אודותיה, מוזמן בזאת למסע אל מאחורי הקלעים של המצוות הקלאסיות והשגרתיות, אל מהות מנהגי היומיום. מעבר להעמקה בתשובות רבני ישראל לאורך הדורות, נלמד מהסופר ש"י עגנון על הקדיש, מהמלך פרנץ יוזף על מנהג הסנדקות, מאפרים קישון על קבלת מתנות וממלך כוזר על נדנוד בתפילה. סוגיות מגוונות אחרות, אמונה בשואה, גידול בעלי חיים וחשיבות המסלולים התורניים בצה"ל נסקרות אף הן בספר זה.   301 עמודים מרתקים ומעניינים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הכי בסיסי - איתמר אדלשטיין"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה