המדריך היהודי למשתמש החילוני, ימי החג

חדש! ייחודי!

 

המדריך היהודי למשתמש החילוני, ימי החג – מדריך ייחודי, צבעוני המגיש לציבור הרחב את חגי היהדות בשפה ידידותית ומרעננת, באיורים צבעוניים ובהסברים מעשיים. ספר זה נועד בראש ובראשונה לציבור החילוני, אך גם פונה אל הציבור המסורתי והדתי שימצאו בה תועלת ועניין.

 

המדריך היהודי למשתמש החילוני, ימי החג – הינו כרך אחד מסדרה בת 9 ספרים, המקיפים את לוח השנה העברי, ומטרתה לשמש כלי עזר ומעין "מצפן יהודי" לסיטואציות הדתיות בחייו של כל אדם, ללא קשר להשקפת חייו. בחירת הנושאים בסדרה, כמו בספר זה, ואופן עריכתם מאפשרת גישה חופשית, עכשווית וחסרת דעות קדומות לכל המבקשים לדעת על המנהגים המרתקים, המסורות בעדות ישראל, הפולקלור, המצוות והתפילה היהודית.

 

סדרת ספרים זו, כמו גם כרך זה, אינם "מבוא לחזרה בתשובה", אינם קובעי הלכה ואינם משמשים תחליף לסידורי התפילה. תכליתם אחת ויחידה – יצירת נקודת מפגש וגשר יהודי למען קירוב לבבות בין כל גווני האוכלוסיה. היהדות אינה "הכל או כלום" ובוודאי לא שייכת למגזר זה או אחר. כולם – "מאמינים" והמגדירים את עצמם "לא מאמינים -" מוזמנים לפתח "אשנב חילוני" לעולם היהודי המופלא ועתיק היומין.

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה מקורית וייחודית!

 

292 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$17.19

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1722
תיאור הספר חדש! ייחודי!   המדריך היהודי למשתמש החילוני, ימי החג – מדריך ייחודי, צבעוני המגיש לציבור הרחב את חגי היהדות בשפה ידידותית ומרעננת, באיורים צבעוניים ובהסברים מעשיים. ספר זה נועד בראש ובראשונה לציבור החילוני, אך גם פונה אל הציבור המסורתי והדתי שימצאו בה תועלת ועניין.   המדריך היהודי למשתמש החילוני, ימי החג – הינו כרך אחד מסדרה בת 9 ספרים, המקיפים את לוח השנה העברי, ומטרתה לשמש כלי עזר ומעין "מצפן יהודי" לסיטואציות הדתיות בחייו של כל אדם, ללא קשר להשקפת חייו. בחירת הנושאים בסדרה, כמו בספר זה, ואופן עריכתם מאפשרת גישה חופשית, עכשווית וחסרת דעות קדומות לכל המבקשים לדעת על המנהגים המרתקים, המסורות בעדות ישראל, הפולקלור, המצוות והתפילה היהודית.   סדרת ספרים זו, כמו גם כרך זה, אינם "מבוא לחזרה בתשובה", אינם קובעי הלכה ואינם משמשים תחליף לסידורי התפילה. תכליתם אחת ויחידה – יצירת נקודת מפגש וגשר יהודי למען קירוב לבבות בין כל גווני האוכלוסיה. היהדות אינה "הכל או כלום" ובוודאי לא שייכת למגזר זה או אחר. כולם – "מאמינים" והמגדירים את עצמם "לא מאמינים -" מוזמנים לפתח "אשנב חילוני" לעולם היהודי המופלא ועתיק היומין.   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה מקורית וייחודית!   292 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "המדריך היהודי למשתמש החילוני, ימי החג"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה