המסע לאתיופיה – סדרת קומיקס על יהדות אתיופיה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

המסע לאתיופיה – סדרת קומיקס מרהיבה על יהדות אתיופיה!

 

המסע לאתיופיה – זה סיפור על יוסף הלוי שיוצא למשימה נועזת: לפגוש את הקהילה היהודית באתיופיה הרחוקה. מסורת מופלאה, מנהגים עתיקים ואנשים מיוחדים מתגלים לעיניו ולעיני הקוראים. הסיפור ההיסטורי של קהילת ביתא ישראל מתעורר לחיים חדשים בתור קומיקס מרתק וצבעוני שכתב חיים אקשטיין ואייר אלחנן בן אורי.

 

יוסי ורותי-אנטהון טורצקי הם זוג נשוי והורים לחמישה, עובדים בחינוך ומעבירים יחד שיחות, הופעות והצגות בנושא מיזוג הגלויות ויהדות אתיופיה. ספר קומיקס זה הוא ספרם הראשון בסדרה פורצת דרך על עולמם של יהודי אתיופיה.

 

69 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$12.96

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1415
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   המסע לאתיופיה – סדרת קומיקס מרהיבה על יהדות אתיופיה!   המסע לאתיופיה – זה סיפור על יוסף הלוי שיוצא למשימה נועזת: לפגוש את הקהילה היהודית באתיופיה הרחוקה. מסורת מופלאה, מנהגים עתיקים ואנשים מיוחדים מתגלים לעיניו ולעיני הקוראים. הסיפור ההיסטורי של קהילת ביתא ישראל מתעורר לחיים חדשים בתור קומיקס מרתק וצבעוני שכתב חיים אקשטיין ואייר אלחנן בן אורי.   יוסי ורותי-אנטהון טורצקי הם זוג נשוי והורים לחמישה, עובדים בחינוך ומעבירים יחד שיחות, הופעות והצגות בנושא מיזוג הגלויות ויהדות אתיופיה. ספר קומיקס זה הוא ספרם הראשון בסדרה פורצת דרך על עולמם של יהודי אתיופיה.   69 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "המסע לאתיופיה - סדרת קומיקס על יהדות אתיופיה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה