הנמלט 1 – קומיקס

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הנמלט – סיפור קומיקס עלילה סוחף!

 

הנמלט – אלכס הוא הנמלט, אולם מי הם הרודפים אחריו? ראשי ארגון טרור? בכירים במשטרה? ואולי גם אלו ואלו? ספר קומיקס סוחף מאת המחבר אברהם אוחיון. על ציורי הקומיקס משובבי העין אחראי הצייר ישראל קיש.

 

הנמלט – אלכס הוא נער רוסי תמים, מחזיק בידיו שבב מחשב קטן המכיל את סודותיו הנוראים של ארגון טרור רב זרועות ועוצמה המבקש לזרוע הרס ואימה במערב. לבדו בורח אלכס מפניו של תמנון הטרור הסוגר עליו מכל עבר, כשהוא חומק שוב ושוב מידיהם של הטרוריסטים המיומנים, כאשר תוך כדי מנוסתו הוא מגלה את יהדותו ומבין כי רק דרכה יוכל למצוא את נתיב חייו.

 

הנמלט – הוא שמו של אלכס, אולם כל אחד יכול למצוא בו את סיפור חייו, סיפור של התמודדות עם המציאות בכוחה של ההשגחה העליונה.

 

מומלץ מאוד!

ספר מקסים לילדים, מתאים גם כמתנה!

 

58 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1326
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הנמלט – סיפור קומיקס עלילה סוחף!   הנמלט – אלכס הוא הנמלט, אולם מי הם הרודפים אחריו? ראשי ארגון טרור? בכירים במשטרה? ואולי גם אלו ואלו? ספר קומיקס סוחף מאת המחבר אברהם אוחיון. על ציורי הקומיקס משובבי העין אחראי הצייר ישראל קיש.   הנמלט – אלכס הוא נער רוסי תמים, מחזיק בידיו שבב מחשב קטן המכיל את סודותיו הנוראים של ארגון טרור רב זרועות ועוצמה המבקש לזרוע הרס ואימה במערב. לבדו בורח אלכס מפניו של תמנון הטרור הסוגר עליו מכל עבר, כשהוא חומק שוב ושוב מידיהם של הטרוריסטים המיומנים, כאשר תוך כדי מנוסתו הוא מגלה את יהדותו ומבין כי רק דרכה יוכל למצוא את נתיב חייו.   הנמלט – הוא שמו של אלכס, אולם כל אחד יכול למצוא בו את סיפור חייו, סיפור של התמודדות עם המציאות בכוחה של ההשגחה העליונה.   מומלץ מאוד! ספר מקסים לילדים, מתאים גם כמתנה!   58 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הנמלט 1 - קומיקס"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה