הנפש היהודית בעולם של הנאות – סוד ההתמכרות הרב משה בויאר

הנפש היהודית בעולם של הנאות – חוסנה של הנשמה המיוחדת!

הנפש היהודית בעולם של הנאות – אורות ועיונים מעמיקים במסתרי הנפש המאירים את עולמה וחוסנה של הנפש היהודית בעת שבירה אל התיקון, על פי התורה, מאת הרב משה בויאר.

הנפש. עולמה כה מופלא! השפעתה עצומה ועמוקה – אולם דרכיה נסתרות… במקומות רבים במרחבי התרוה ובמאמרי חכמיה מוצאים אנו התייחסויות אל הנפש, על מכאוביה ועל רפואותיה. הקב”ה – בורא הנפש, טמן בתורה את חכמת הנפש על כל היבטיה, אך מה גדול הקושי לתרגם רזי תורה שנכתבו לפני מאות ואלפי שנים, לכדי מהלך בנוי ומסודר שייתן מענה עכשווי למצוקות הנפש הרבות הפוקדות את דורנו. וזי בדיוק עבודתו של המחבר – הרב משה בויאר. בעידודם של גדולי הדור מורי דרכו, ולאחר שקנה ידע מקיף בתורת הנפש הכללית, צלל למים עמוקים וחיפש מקורות ומובאות באלפי ספרי קודש, בנגלה ובנסתר, שיבהירו לנו את דעת התורה על הילוך הנפש בשלל מצביה, כיצד היא נבנית וכיצד היא נרפאת. והוא מצא! בהדרכת גדולי המקובלים, חכמי התורה ויודעי רזיה, בנה הרב בויאר את קומת הנפש ואת רפואתה על פי תורתנו הקדושה. מאות מאמרי קודש של חכמינו ז”ל תורגמו לכדי יצירה מרהיבה ומסודרת של תורת הנפש היהודית…. התחבטויות בלתי פוסקות מקבלות מענה חד משמעי כשמבינים את שורשי הנפש והיווצרותה, ולא רק חוקרים את תוצאות פעולותיה!

672 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$26.28

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2146
תיאור הספר הנפש היהודית בעולם של הנאות – חוסנה של הנשמה המיוחדת! הנפש היהודית בעולם של הנאות – אורות ועיונים מעמיקים במסתרי הנפש המאירים את עולמה וחוסנה של הנפש היהודית בעת שבירה אל התיקון, על פי התורה, מאת הרב משה בויאר. הנפש. עולמה כה מופלא! השפעתה עצומה ועמוקה – אולם דרכיה נסתרות… במקומות רבים במרחבי התרוה ובמאמרי חכמיה מוצאים אנו התייחסויות אל הנפש, על מכאוביה ועל רפואותיה. הקב”ה – בורא הנפש, טמן בתורה את חכמת הנפש על כל היבטיה, אך מה גדול הקושי לתרגם רזי תורה שנכתבו לפני מאות ואלפי שנים, לכדי מהלך בנוי ומסודר שייתן מענה עכשווי למצוקות הנפש הרבות הפוקדות את דורנו. וזי בדיוק עבודתו של המחבר – הרב משה בויאר. בעידודם של גדולי הדור מורי דרכו, ולאחר שקנה ידע מקיף בתורת הנפש הכללית, צלל למים עמוקים וחיפש מקורות ומובאות באלפי ספרי קודש, בנגלה ובנסתר, שיבהירו לנו את דעת התורה על הילוך הנפש בשלל מצביה, כיצד היא נבנית וכיצד היא נרפאת. והוא מצא! בהדרכת גדולי המקובלים, חכמי התורה ויודעי רזיה, בנה הרב בויאר את קומת הנפש ואת רפואתה על פי תורתנו הקדושה. מאות מאמרי קודש של חכמינו ז”ל תורגמו לכדי יצירה מרהיבה ומסודרת של תורת הנפש היהודית…. התחבטויות בלתי פוסקות מקבלות מענה חד משמעי כשמבינים את שורשי הנפש והיווצרותה, ולא רק חוקרים את תוצאות פעולותיה! 672 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הנפש היהודית בעולם של הנאות - סוד ההתמכרות הרב משה בויאר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה