הנפש היהודית בעולם של מחשבות – הרב משה בויאר

הנפש היהודית בעולם של מחשבות – הרב משה בויאר מוביל את הקורא במסע מרתק אל מעמקי הנפש היהודית, במהלכו הוא יפגוש לראשונה את הכוחות הפועלים בקרבו.

ספר זה, הינו תמצית מחשבת התורה, שעל ידה יצלח הקורא את גלי חייו ויגיע בבטחה אלי חוף מבטחים בבחינת ‘עולמך תראה בחייך’, כי במקום בו נמצאת מחשבתו של אדם, שם נמצא כולו.

‘כוח המחשבה’ הוא מפתח פלאים לעוצמה, לשמחה, להתעלות, לדבקות ולחיים מאושרים.

הספר מוגש מבית המדרש לתורת הנפש ‘ויועצינו כבתחילה’ – פרי של נסיון רב שנים. הדברים חצובים כולם, ממעיינות הנצח של תורתנו הקדושה וממשנתם של חכמי התורה לדורותיהם, הלוא הם ‘רופאי הנפשות’ האמיתיים, והם מוגשים לקורא כמסכת שלימה, ערוכה ומסודרת בשפה קולחת, הפורטת על נימי הלב ועל מיתרי המחשבה וממזגת מושגים נשגבים במלים המתאימות ומובנות לכל קורא.

ספר מופלא ומיוחד לדורנו!

כריכה קשה, 562 עמודים.

מומלץ!

מחיר באתר

$26.18

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2186
תיאור הספר הנפש היהודית בעולם של מחשבות – הרב משה בויאר מוביל את הקורא במסע מרתק אל מעמקי הנפש היהודית, במהלכו הוא יפגוש לראשונה את הכוחות הפועלים בקרבו. ספר זה, הינו תמצית מחשבת התורה, שעל ידה יצלח הקורא את גלי חייו ויגיע בבטחה אלי חוף מבטחים בבחינת ‘עולמך תראה בחייך’, כי במקום בו נמצאת מחשבתו של אדם, שם נמצא כולו. ‘כוח המחשבה’ הוא מפתח פלאים לעוצמה, לשמחה, להתעלות, לדבקות ולחיים מאושרים. הספר מוגש מבית המדרש לתורת הנפש ‘ויועצינו כבתחילה’ – פרי של נסיון רב שנים. הדברים חצובים כולם, ממעיינות הנצח של תורתנו הקדושה וממשנתם של חכמי התורה לדורותיהם, הלוא הם ‘רופאי הנפשות’ האמיתיים, והם מוגשים לקורא כמסכת שלימה, ערוכה ומסודרת בשפה קולחת, הפורטת על נימי הלב ועל מיתרי המחשבה וממזגת מושגים נשגבים במלים המתאימות ומובנות לכל קורא. ספר מופלא ומיוחד לדורנו! כריכה קשה, 562 עמודים. מומלץ!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הנפש היהודית בעולם של מחשבות - הרב משה בויאר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה