הצגה מסוכנת באוגנדה

המצב מחייב מבצע חילוץ צבאי, מורכב ומסוכן, המוכר לכולנו בשם "מבצע יהונתן", או "מבצע אנטבה".

 

יוני נתניהו, גיבור הסיפור, הוא לא סתם מפקד עטור תהילה שנפל בשדה הקרב, יוני הוא יהודי שמסר את נפשו כדי להציל את אחיו ואחיותיו, פשוטו כמשמעו! וכל המציל נפש אחת מישראל, כאילו קיים עולם ומלואו!

 

הצגה מסוכנת באוגנדה – עלילה סוחפת ומרתקת הנמתחת בין מחנה הריכוז בתקופת השואה לבין המטוס החטוף באנטבה.

 

הצגה מסוכנת באוגנדה – שימי, בנו של ניצול שואה, משתתף בהצגה מסוכנת ועלומה, בה נוטלים חלק גם חברות טרוריסטים וכוחות חילוץ ישראליים, עד לסוף המפתיע.

 

הצגה מסוכנת באוגנדה – קומיקס דוקומנטרי, בין מציאות לדמיון, בעלילה סוחפת מאת המחבר אברהם אוחיון.

 

הצגה מסוכנת באוגנדה – ספר ראשון מסוגו המתאר את חוויותיו של ילד צעיר, שימי, העובר חוויה מטלטלת ומסוכנת, מבלי להיות מודע לעוצם הסכנה האופפת אותו. שימי עושה את דרכו לפריז על מטוס שהמריא משדה התעופה בן גוריון בכ"ט בסיון תשל"ו, מטוס שמעולם לא הגיע ליעדו. הוא נחטף בידי טרוריסטים מסוכנים והונחת באוגנדה העוינת. המצב מחייב חילוץ צבאי מורכב ומסוכן, המוכר לכולנו בשם "מבצע יהונתן" על שם יהונתן נתניהו ז"ל, או מבצע אנטבה.

 

הצגה מסוכנת באוגנדה – נוגע בעלילה היסטורית שהתרחשה לא מזמן, המקבלת את הפרספקטיבה הנכונה ומוארת באור הנכון. הרובד החינוכי, החוויתי, הערכי, מודגש ובא לידי ביטוי בכל צדע ושעל, ובדרך זו אנו מעניקים חווית קריאה לילדים תוך העצמת מסרים חינוכיים וערכיים והכרת דברי ימי ההיסטוריה.

 

מומלץ מאוד! ספר שהוא זמן איכות יקר ונפלא למשפחה! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית! עכשיו במחיר שאסור לפספס!

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1240
תיאור הספר המצב מחייב מבצע חילוץ צבאי, מורכב ומסוכן, המוכר לכולנו בשם "מבצע יהונתן", או "מבצע אנטבה".   יוני נתניהו, גיבור הסיפור, הוא לא סתם מפקד עטור תהילה שנפל בשדה הקרב, יוני הוא יהודי שמסר את נפשו כדי להציל את אחיו ואחיותיו, פשוטו כמשמעו! וכל המציל נפש אחת מישראל, כאילו קיים עולם ומלואו!   הצגה מסוכנת באוגנדה – עלילה סוחפת ומרתקת הנמתחת בין מחנה הריכוז בתקופת השואה לבין המטוס החטוף באנטבה.   הצגה מסוכנת באוגנדה – שימי, בנו של ניצול שואה, משתתף בהצגה מסוכנת ועלומה, בה נוטלים חלק גם חברות טרוריסטים וכוחות חילוץ ישראליים, עד לסוף המפתיע.   הצגה מסוכנת באוגנדה – קומיקס דוקומנטרי, בין מציאות לדמיון, בעלילה סוחפת מאת המחבר אברהם אוחיון.   הצגה מסוכנת באוגנדה – ספר ראשון מסוגו המתאר את חוויותיו של ילד צעיר, שימי, העובר חוויה מטלטלת ומסוכנת, מבלי להיות מודע לעוצם הסכנה האופפת אותו. שימי עושה את דרכו לפריז על מטוס שהמריא משדה התעופה בן גוריון בכ"ט בסיון תשל"ו, מטוס שמעולם לא הגיע ליעדו. הוא נחטף בידי טרוריסטים מסוכנים והונחת באוגנדה העוינת. המצב מחייב חילוץ צבאי מורכב ומסוכן, המוכר לכולנו בשם "מבצע יהונתן" על שם יהונתן נתניהו ז"ל, או מבצע אנטבה.   הצגה מסוכנת באוגנדה – נוגע בעלילה היסטורית שהתרחשה לא מזמן, המקבלת את הפרספקטיבה הנכונה ומוארת באור הנכון. הרובד החינוכי, החוויתי, הערכי, מודגש ובא לידי ביטוי בכל צדע ושעל, ובדרך זו אנו מעניקים חווית קריאה לילדים תוך העצמת מסרים חינוכיים וערכיים והכרת דברי ימי ההיסטוריה.   מומלץ מאוד! ספר שהוא זמן איכות יקר ונפלא למשפחה! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית! עכשיו במחיר שאסור לפספס!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הצגה מסוכנת באוגנדה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה