הצדיק מיבניאל – המוהרא”ש חלק 1

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

הצדיק מיבנאל – המוהרא”ש, חלק 1!

 

הצדיק מיבנאל חלק 1 – עשרים וחמישה סיפורים מרתקים וסוחפים ממסכת חייו המופלאה של הצדיק מיבנאל – המוהרא”ש, רבי אליעזר שלמה שיק זיע”א, מאת המחבר אברהם אוחיון. הספר מלווה באיורים מרהיבים של האומן אבישי חן.

 

הצדיק מיבנאל חלק 1 – ספר ייחודי האוצר בתוכו סיפורים נדירים ממסכת חייו המופלאה של הגאון הצדיק המוהרא”ש, אשר הנהיג רבבות מכל החוגים והעדות ומכל קצוות תבל בדור האחרון.

 

הצדיק מיבנאל חלק 1 – נוגע בשולי גלימתו של הצדיק המופלא ששימש כמגדלור של תורה ואמונה, חיזווק, עידוד, שמחה, אהבת הבריות ועבודת השם, בארץ ובכל קצוות העולם. סיפורי מופת מרטיטים כמו גם סיפורי אמונה מחזקים, הנהגות יקרות ואהבת הבריות!

 

מומלץ מאוד!

 

58 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$5.84

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1312
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   הצדיק מיבנאל – המוהרא”ש, חלק 1!   הצדיק מיבנאל חלק 1 – עשרים וחמישה סיפורים מרתקים וסוחפים ממסכת חייו המופלאה של הצדיק מיבנאל – המוהרא”ש, רבי אליעזר שלמה שיק זיע”א, מאת המחבר אברהם אוחיון. הספר מלווה באיורים מרהיבים של האומן אבישי חן.   הצדיק מיבנאל חלק 1 – ספר ייחודי האוצר בתוכו סיפורים נדירים ממסכת חייו המופלאה של הגאון הצדיק המוהרא”ש, אשר הנהיג רבבות מכל החוגים והעדות ומכל קצוות תבל בדור האחרון.   הצדיק מיבנאל חלק 1 – נוגע בשולי גלימתו של הצדיק המופלא ששימש כמגדלור של תורה ואמונה, חיזווק, עידוד, שמחה, אהבת הבריות ועבודת השם, בארץ ובכל קצוות העולם. סיפורי מופת מרטיטים כמו גם סיפורי אמונה מחזקים, הנהגות יקרות ואהבת הבריות!   מומלץ מאוד!   58 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הצדיק מיבניאל - המוהרא"ש חלק 1"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה