הראשון – בעל התניא

… אדמו”ר הזקן הוא דמות פלאים ואחת המעטות שבהופעתן יוצרות תקופות ומחוללות מהפכות בכל תחומי החיים, השקפת עולם, דרכי החיים, הכרה והרגשה, הרגלים ומנהגים… גאונות שכלית וכוח הסברה מיוחד שהיו לאדמו”ר הזקן, הכוח שנבע מאור אלוקי מופלא שהאיר בנשמתו…”

 

הראשון – עם סיום שנת המאתיים להסתלקותו של כ”ק האדמו”ר הזקן בעל התניא – רבי שניאור זלמן מלאדי זיע”א, מוגש לכם הקוראים הספר “הראשון”, המאגד מאמרים לדמותו ומשנתו של האדמו”ר הראשון לשושלת חב”ד.

 

הראשון – המאמרים שכונסו לספר זה נבחרו בקפידה, וכל זאת במטרה להעניק באמצעותם מבט מעמיק ואיכותי על דמותו הקדושה ומשנתו העשירה של מחולל חסידות חב”ד, מצדדים שונים ומנקודות מבט מגוונות. גיבושם של המאמרים יחדיו למסגרת מובנית אחת, מביאה בפני המעיין דיוקן רציני, מקיף ומרתק של אדמו”ר הזקן.

 

בספר ימצא המעיין ניגון דבקות לראש השנה שחיבר אדמו”ר הזקן זיע”א.

 

מומלץ מאוד!

 

339 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$11.37

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1802
תיאור הספר … אדמו”ר הזקן הוא דמות פלאים ואחת המעטות שבהופעתן יוצרות תקופות ומחוללות מהפכות בכל תחומי החיים, השקפת עולם, דרכי החיים, הכרה והרגשה, הרגלים ומנהגים… גאונות שכלית וכוח הסברה מיוחד שהיו לאדמו”ר הזקן, הכוח שנבע מאור אלוקי מופלא שהאיר בנשמתו…”   הראשון – עם סיום שנת המאתיים להסתלקותו של כ”ק האדמו”ר הזקן בעל התניא – רבי שניאור זלמן מלאדי זיע”א, מוגש לכם הקוראים הספר “הראשון”, המאגד מאמרים לדמותו ומשנתו של האדמו”ר הראשון לשושלת חב”ד.   הראשון – המאמרים שכונסו לספר זה נבחרו בקפידה, וכל זאת במטרה להעניק באמצעותם מבט מעמיק ואיכותי על דמותו הקדושה ומשנתו העשירה של מחולל חסידות חב”ד, מצדדים שונים ומנקודות מבט מגוונות. גיבושם של המאמרים יחדיו למסגרת מובנית אחת, מביאה בפני המעיין דיוקן רציני, מקיף ומרתק של אדמו”ר הזקן.   בספר ימצא המעיין ניגון דבקות לראש השנה שחיבר אדמו”ר הזקן זיע”א.   מומלץ מאוד!   339 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הראשון - בעל התניא"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה