הרב משה פיינשטיין – הנהגה הלכתית בעולם משתנה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

 

הרב משה פיינשטיין – הנהגה הלכתית בעולם משתנה – מונגרפיה מקיפה ראשונה, פרי מחקר אקדמי-תורני, על מי שנחשב לגדול פוסקי ההלכה של יהדות אמריקה – הרב משה פיינשטיין זיע"א, מאת המחבר הרב ד"ר הראל גורדין.

 

הרב משה פיינשטיין – הנהגה הלכתית בעולם משתנה – הרב הגיע לארצות הברית מרוסיה הלבנה בשנת תרצ"ז, ובתוך שני עשורים הפך לפוסק המוביל של יהדות אמריקה כולה. בשנות השישים של המאה שעברה נענה הרב פיינשטיין לקריאה להנהיג את 'אגודת ישראל' ו'אגודת הרבנים' באמריקה, והמשיך לעמוד בראשן עד אחרית ימיו.

 

בספרי תשובותיו איגרות משה, שראו אור במשך השנים, עסק הרב פיינשטיין בסוגיות הלכתיות מתחומים שונים ובהם כאלה שהציב העולם המודרני המתחדש לפני היהדות. בין השאר, הניח יסודות להתמודדות עם שאלות מתחום האתיקה הרפואית, חיפש ומצא דרכים מגוונות להתיר עגונות רבות, חלקן הגדול מניצולות מחנות ההשמדה, התמודד עם שאלות של טכנולוגיה והלכה והעמיק בשאלות בתחומי הכלכלה והחברה.

 

חיבור זה מנתח את פסיקותיו של הרב פיינשטיין בנושאים מגוונים ודן בחידושיו ההלכתיים והמתודולוגיים. מהעיון בחיבוריו השונים עולה דמות ייחודית של פוסק ומנהיג המתמודד עם אתגרי המודרנה של המאה העשרים, דמות מתוות דרך חיים הלכתית רעיונית במצאיות המשתנה של העולם החדש.

 

ספר מרתק, מחכים ומעורר השראה!

מחיר באתר

$25.12

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 40-2084
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!     הרב משה פיינשטיין – הנהגה הלכתית בעולם משתנה – מונגרפיה מקיפה ראשונה, פרי מחקר אקדמי-תורני, על מי שנחשב לגדול פוסקי ההלכה של יהדות אמריקה – הרב משה פיינשטיין זיע"א, מאת המחבר הרב ד"ר הראל גורדין.   הרב משה פיינשטיין – הנהגה הלכתית בעולם משתנה – הרב הגיע לארצות הברית מרוסיה הלבנה בשנת תרצ"ז, ובתוך שני עשורים הפך לפוסק המוביל של יהדות אמריקה כולה. בשנות השישים של המאה שעברה נענה הרב פיינשטיין לקריאה להנהיג את 'אגודת ישראל' ו'אגודת הרבנים' באמריקה, והמשיך לעמוד בראשן עד אחרית ימיו.   בספרי תשובותיו איגרות משה, שראו אור במשך השנים, עסק הרב פיינשטיין בסוגיות הלכתיות מתחומים שונים ובהם כאלה שהציב העולם המודרני המתחדש לפני היהדות. בין השאר, הניח יסודות להתמודדות עם שאלות מתחום האתיקה הרפואית, חיפש ומצא דרכים מגוונות להתיר עגונות רבות, חלקן הגדול מניצולות מחנות ההשמדה, התמודד עם שאלות של טכנולוגיה והלכה והעמיק בשאלות בתחומי הכלכלה והחברה.   חיבור זה מנתח את פסיקותיו של הרב פיינשטיין בנושאים מגוונים ודן בחידושיו ההלכתיים והמתודולוגיים. מהעיון בחיבוריו השונים עולה דמות ייחודית של פוסק ומנהיג המתמודד עם אתגרי המודרנה של המאה העשרים, דמות מתוות דרך חיים הלכתית רעיונית במצאיות המשתנה של העולם החדש.   ספר מרתק, מחכים ומעורר השראה!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הרב משה פיינשטיין - הנהגה הלכתית בעולם משתנה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה