הרבי מלובביץ’, סיפורים ממסכת חייו

“לפתע פתאום הבחין אחד החסידים במחזה, הרבי נושא שתי מזוודות ולצידו צועק זקן אלמוני כשידיו חופשיות. הוא חש כי הוא מוכרח להבהיר לזקן מיהו הנושא את מזוודותיו. ואכן, הוא התקרב לזקן מאחור ולחש על אוזנו: ‘הלא תדע, כי האיש המסייע לך, הוא הרבי מליובאוויטש’…

 

הרבי מליובביץ’ – עשרים וחמישה סיפורים ממסכת חייו המופלאה של האדמו”ר הצדיק רבי מנחם מנדל שניאורסון זיע”א, מאת המחבר אברהם אוחיון, המוגש לקוראים הצעירים עם ציורים ותמונות מרהיבות ואיורים אותנטיים ומרגשים.

 

הרבי מליובביץ’ – הרבי מלובביץ’ הוא דמות פלאית, ללא ספק. הייתה בו גאונות עצומה ומבהילה, כל התורה כולה הייתה פרושה לפניו, כעל כף ידו. גם מי שאינם נמנים על חוגי חסידיו יעידו ויודו כי גאונותו של הרבי הייתה נדירה ביותר. כל סדרי הש”ס, לשונות הרמב”ם, הטור וה”בית יוסף”, המדרשים ומאמרי הזוהר, היו שגורים על לשונו, בבקיאות עצומה ובחריפות שאין למעלה ממנה.

 

ולבד מכוח הזיכרון העצום, הייתה בו, ברבי מליובביץ’, עמקות נוראה. יכול היה הרבי מלובביץ’ לקחת קטע מדברי רש”י ולפרק אותו כבאיזמל מנתחים, להעמיד את דברי רש”י אליבא דריש לקיש, ואליבא דרבי יוחנן, לדייק להכא ולהתם, ולהסיק מאות אחת ברש”י להיכן דעתו נוטה.

 

ולא רק, הוא זה שהקים את מפעל השלוחים, הוא ששלח אלפי שליחים מסורים בלב ונפש, למאות פינות נידחות בעולם על מנת להפיץ שם את אור היהדות. הרבי הוא שיזם מפעלי קירוב לבלי הרף, הוא שתיקן את תקנת הלימוד היומי ברמב”ם, הוא שהשפיע על ישראל עצה ותושיה, טללי נוחם ועידוד.

 

מאין שאב הרבי את הכוחות הבלתי רגילים לכל זאת? כצד הספיק ללמוד הרבה כל כך ולחדש הרבה כל כך?

 

הרבי מליובביץ’ – הוא הספר שיעזור לנו לענות על שאלות אלה. בספר זה מובאים עשרים וחמישה סיפורים שהם מעט מזעיר ממסכת חייו המופלאה של רועה ישראל, הרבי מחב”ד. הסיפורים ערוכים בטוב טעם ודעת, מאוירים בחן רב ומוגשים בקנקן מפואר.

 

מומלץ מאוד! ספר וזמן איכות לכל המשפחה! מתאים כמתנה ייחודית, עכשיו במחיר מיוחד!

מחיר באתר

$7.67

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1243
תיאור הספר “לפתע פתאום הבחין אחד החסידים במחזה, הרבי נושא שתי מזוודות ולצידו צועק זקן אלמוני כשידיו חופשיות. הוא חש כי הוא מוכרח להבהיר לזקן מיהו הנושא את מזוודותיו. ואכן, הוא התקרב לזקן מאחור ולחש על אוזנו: ‘הלא תדע, כי האיש המסייע לך, הוא הרבי מליובאוויטש’…   הרבי מליובביץ’ – עשרים וחמישה סיפורים ממסכת חייו המופלאה של האדמו”ר הצדיק רבי מנחם מנדל שניאורסון זיע”א, מאת המחבר אברהם אוחיון, המוגש לקוראים הצעירים עם ציורים ותמונות מרהיבות ואיורים אותנטיים ומרגשים.   הרבי מליובביץ’ – הרבי מלובביץ’ הוא דמות פלאית, ללא ספק. הייתה בו גאונות עצומה ומבהילה, כל התורה כולה הייתה פרושה לפניו, כעל כף ידו. גם מי שאינם נמנים על חוגי חסידיו יעידו ויודו כי גאונותו של הרבי הייתה נדירה ביותר. כל סדרי הש”ס, לשונות הרמב”ם, הטור וה”בית יוסף”, המדרשים ומאמרי הזוהר, היו שגורים על לשונו, בבקיאות עצומה ובחריפות שאין למעלה ממנה.   ולבד מכוח הזיכרון העצום, הייתה בו, ברבי מליובביץ’, עמקות נוראה. יכול היה הרבי מלובביץ’ לקחת קטע מדברי רש”י ולפרק אותו כבאיזמל מנתחים, להעמיד את דברי רש”י אליבא דריש לקיש, ואליבא דרבי יוחנן, לדייק להכא ולהתם, ולהסיק מאות אחת ברש”י להיכן דעתו נוטה.   ולא רק, הוא זה שהקים את מפעל השלוחים, הוא ששלח אלפי שליחים מסורים בלב ונפש, למאות פינות נידחות בעולם על מנת להפיץ שם את אור היהדות. הרבי הוא שיזם מפעלי קירוב לבלי הרף, הוא שתיקן את תקנת הלימוד היומי ברמב”ם, הוא שהשפיע על ישראל עצה ותושיה, טללי נוחם ועידוד.   מאין שאב הרבי את הכוחות הבלתי רגילים לכל זאת? כצד הספיק ללמוד הרבה כל כך ולחדש הרבה כל כך?   הרבי מליובביץ’ – הוא הספר שיעזור לנו לענות על שאלות אלה. בספר זה מובאים עשרים וחמישה סיפורים שהם מעט מזעיר ממסכת חייו המופלאה של רועה ישראל, הרבי מחב”ד. הסיפורים ערוכים בטוב טעם ודעת, מאוירים בחן רב ומוגשים בקנקן מפואר.   מומלץ מאוד! ספר וזמן איכות לכל המשפחה! מתאים כמתנה ייחודית, עכשיו במחיר מיוחד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "הרבי מלובביץ', סיפורים ממסכת חייו"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה