השאלה. התשובה. – העתונאי 1

41 סיפורים מהנהרות הגועשים של ההשגחה העליונה.
בקולמוס מחוייך שופע הומור וחידודי לשון, לעיתים עגמומי, מסיע אותנו הכותב, למחוזות מרתקים בארץ ובעולם.
בלשון ציורית וקולחת, הוא מספיג את הקורא למחזור הדם של של לבבות נסערים, שואלים ומחפשי דרך, מדביק אותנו על ציר הדיו היהודי, לסופו של הסיפור שהוא בדרך כלל מפתיע, מרגש או מדהים אך בעיקר – שופע לקחים.

אסופת הסיפורים הססגונית הזו, היא בעצם כולנו. כל אחד מאתנו יכול להיות גיבור של כמה מן הסיפורים הללו שנולדו, נוצרו והתרחשו מן החיים עצמם, והגיעו לאזניו של הרב, העתונאי, איש הציבור קובי לוי, כדי להלביש אותם במחלצות ואדרת של מילים.
הספר הראשון בסדרת “העתונאי” של הסופר/עתונאי – קובי לוי.
318 עמ’, כריכה רכה.

מחיר באתר

$8.20

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1501
תיאור הספר 41 סיפורים מהנהרות הגועשים של ההשגחה העליונה. בקולמוס מחוייך שופע הומור וחידודי לשון, לעיתים עגמומי, מסיע אותנו הכותב, למחוזות מרתקים בארץ ובעולם. בלשון ציורית וקולחת, הוא מספיג את הקורא למחזור הדם של של לבבות נסערים, שואלים ומחפשי דרך, מדביק אותנו על ציר הדיו היהודי, לסופו של הסיפור שהוא בדרך כלל מפתיע, מרגש או מדהים אך בעיקר – שופע לקחים. אסופת הסיפורים הססגונית הזו, היא בעצם כולנו. כל אחד מאתנו יכול להיות גיבור של כמה מן הסיפורים הללו שנולדו, נוצרו והתרחשו מן החיים עצמם, והגיעו לאזניו של הרב, העתונאי, איש הציבור קובי לוי, כדי להלביש אותם במחלצות ואדרת של מילים. הספר הראשון בסדרת “העתונאי” של הסופר/עתונאי – קובי לוי. 318 עמ’, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "השאלה. התשובה. - העתונאי 1"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה