השוד הנועז בלב ים

נוגה, דובי, נירה, הנס ורמי – הם לוחמי פלמ"ח.

 

הטבעתה של אוניית הנשק בנמל, או לחלופין שדידתה בלב ים –

היא המשימה הראשונה שהם נשלחים אליה.

 

האם יצליחו למלא אותה? האם יעלה בידיהם למסור את הנשק

שעל האונייה ללוחמי הפלמ"ח וההגנה, ובכך לחרוץ את גורל המלחמה?

 

השוד הנועז בלב ים – ספר מתח עוצר נשימה היסטורי מאת המחברת אורה מורג. הספר מבוסס על אירוע אמיתי – שוד הנשק הוא מבצע נועז שלא נודע עד כה, אך אורה מורג כדרכה, יצרה ממנו סיפור מתח עוצר נשימה וסוחף.

 

"השנה היא 1948. מלחמת השחרור בעיצומה. לוחמי הפלמ"ח משוועים לנשק ולתחמושת שהולכת ואוזלת. ההקצבה היא ארבעים כדורים ללוחם, ועוד מעט לא ייוותר להם אף כדור. תוספת של מקלעים, רבים וכדורים לצבאות הסוריים, המצריים והירדניים עלולה לחרוץ את גורל המלחמה ואת גורלו של הישוב היהודי הנלחם על זכותו להקמת מדינה עצמאית בארץ ישראל. מספר לוחמי פלמ"ח יוצאים למשימה הראשונה שלהם – להטביע אוניית נשק בנמל, או לחלופין – שדידתה בלב ים. האם הם יצליחו? האם יעלה בידיהם למסור את הנשק שעל האונייה ללוחמי הפלמ"ח וההגנה, ובכך לחרוץ את גורל המלחמה?…"

 

מומלץ מאוד!

 

356 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$10.93

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1782
תיאור הספר נוגה, דובי, נירה, הנס ורמי – הם לוחמי פלמ"ח.   הטבעתה של אוניית הנשק בנמל, או לחלופין שדידתה בלב ים – היא המשימה הראשונה שהם נשלחים אליה.   האם יצליחו למלא אותה? האם יעלה בידיהם למסור את הנשק שעל האונייה ללוחמי הפלמ"ח וההגנה, ובכך לחרוץ את גורל המלחמה?   השוד הנועז בלב ים – ספר מתח עוצר נשימה היסטורי מאת המחברת אורה מורג. הספר מבוסס על אירוע אמיתי – שוד הנשק הוא מבצע נועז שלא נודע עד כה, אך אורה מורג כדרכה, יצרה ממנו סיפור מתח עוצר נשימה וסוחף.   "השנה היא 1948. מלחמת השחרור בעיצומה. לוחמי הפלמ"ח משוועים לנשק ולתחמושת שהולכת ואוזלת. ההקצבה היא ארבעים כדורים ללוחם, ועוד מעט לא ייוותר להם אף כדור. תוספת של מקלעים, רבים וכדורים לצבאות הסוריים, המצריים והירדניים עלולה לחרוץ את גורל המלחמה ואת גורלו של הישוב היהודי הנלחם על זכותו להקמת מדינה עצמאית בארץ ישראל. מספר לוחמי פלמ"ח יוצאים למשימה הראשונה שלהם – להטביע אוניית נשק בנמל, או לחלופין – שדידתה בלב ים. האם הם יצליחו? האם יעלה בידיהם למסור את הנשק שעל האונייה ללוחמי הפלמ"ח וההגנה, ובכך לחרוץ את גורל המלחמה?…"   מומלץ מאוד!   356 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "השוד הנועז בלב ים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה