התוועדות – הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

התוועדות – השאלות העומדות על סדר יומו של העם היהודי!

 

התוועדות – עם הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ הוא ספר חוויה עם טעם מיוחד, באווירה לא פורמלית, בסגנון ישיר ספוג בחן, בהומור, בחום ובטעם חסידי מקורי, בו עולות על השולחן השאלות האמיתיות העומדות על סדר יומו של יהודי.

 

התוועדות – בספר כארבעים פרקים מהתוועדויותיו של הרב אבן ישראל עם תלמידיו, כתובים בשפה קולחת השומרת על חן השיחה שבעל פה לצד בהירות ופשטות. כמו בהתוועדות עצמה, אין כאן פלפולים או חידושי תורה עמוקים, אלא שיחה כנה מלב אל לב, עם מעט לחלוחית של ‘משקה’ החודרת היישר פנימה ומרוממת את הנשמה טפח מעל לקרקע.

 

“ביידיש קוראים להתוועדות ‘פארברענגען’, והמשמעות המילולית היא – לבלות, פשוט לבלות. ולמה קוראים כך להתוועדות? מפני שיש את המקטרג הגדול, הוא השטן, הוא היצר הרע, הוא מלאך המוות. וכשהוא רואה אנשים שהולכים להתפלל, למשל, הוא יודע שזו סכנה בשבילו ומיד הוא מפריע לכולם. תיכף ומיד, כל המחשבות הזרות שכל היום לא חשבו עליהם מגיעות דווקא באמצע התפילה. אז מה עושים בהתוועדות? באים אנשים ביחד ואומרים: אנחנו הולכים לבלות! כשהשטן שומע את זה הוא אומר – אני צריך להתערב להם בזה? הם יעשו את כל הנזק לעצמם בעצמם. והוא לא בא. ואז יש הזדמנות להיפגש ביחד ולדבר דברים שבקדושה, ולרומם אחד את השני…”

 

277 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.75

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2058
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   התוועדות – השאלות העומדות על סדר יומו של העם היהודי!   התוועדות – עם הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ הוא ספר חוויה עם טעם מיוחד, באווירה לא פורמלית, בסגנון ישיר ספוג בחן, בהומור, בחום ובטעם חסידי מקורי, בו עולות על השולחן השאלות האמיתיות העומדות על סדר יומו של יהודי.   התוועדות – בספר כארבעים פרקים מהתוועדויותיו של הרב אבן ישראל עם תלמידיו, כתובים בשפה קולחת השומרת על חן השיחה שבעל פה לצד בהירות ופשטות. כמו בהתוועדות עצמה, אין כאן פלפולים או חידושי תורה עמוקים, אלא שיחה כנה מלב אל לב, עם מעט לחלוחית של ‘משקה’ החודרת היישר פנימה ומרוממת את הנשמה טפח מעל לקרקע.   “ביידיש קוראים להתוועדות ‘פארברענגען’, והמשמעות המילולית היא – לבלות, פשוט לבלות. ולמה קוראים כך להתוועדות? מפני שיש את המקטרג הגדול, הוא השטן, הוא היצר הרע, הוא מלאך המוות. וכשהוא רואה אנשים שהולכים להתפלל, למשל, הוא יודע שזו סכנה בשבילו ומיד הוא מפריע לכולם. תיכף ומיד, כל המחשבות הזרות שכל היום לא חשבו עליהם מגיעות דווקא באמצע התפילה. אז מה עושים בהתוועדות? באים אנשים ביחד ואומרים: אנחנו הולכים לבלות! כשהשטן שומע את זה הוא אומר – אני צריך להתערב להם בזה? הם יעשו את כל הנזק לעצמם בעצמם. והוא לא בא. ואז יש הזדמנות להיפגש ביחד ולדבר דברים שבקדושה, ולרומם אחד את השני…”   277 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "התוועדות - הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה