התפיסה היהודית של המציאות – הרב חיים דוד צוקרבר

התפיסה היהודית של המציאות, מאת הרב חיים דוד צוקרבר ז”ל!

התפיסה היהודית של המציאות – החכמה הפנימית של עם ישראל נקראת “קבלה”, משום שזו מכשירה ומלמדת את האדם כיצד לזכות ולקבל את שלל הדרגות ורבדי החיים הושנים כמציאות אחידה והרמונית.

ספר זה נותן מענה אל כל אותן השאלות איתן מתמודד כל מי שמחפש להתעלות ולגדול ברוחניות, תוך שימוש נרחב במקורות השונים של מסורת ישראל סבא, העתיקה והמפוארת, על תכניה, מנהגיה וסמליה השונים.

מחבר ספר זה הרב חיים דוד צוקרבר ז”ל, מלמד את עיקרי חכמת ישראל הפנימית באמצעות שפה עכשווית הפותחת צוהר בפני כל אותם אנשים אשר חפצים ליטול חלק בעומקה של העבודה הרוחנית היהודית לדורותיה.

149 עמודים, כריכה רכה.

מומלץ מאוד!

מחיר באתר

$8.99

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1922
תיאור הספר התפיסה היהודית של המציאות, מאת הרב חיים דוד צוקרבר ז”ל! התפיסה היהודית של המציאות – החכמה הפנימית של עם ישראל נקראת “קבלה”, משום שזו מכשירה ומלמדת את האדם כיצד לזכות ולקבל את שלל הדרגות ורבדי החיים הושנים כמציאות אחידה והרמונית. ספר זה נותן מענה אל כל אותן השאלות איתן מתמודד כל מי שמחפש להתעלות ולגדול ברוחניות, תוך שימוש נרחב במקורות השונים של מסורת ישראל סבא, העתיקה והמפוארת, על תכניה, מנהגיה וסמליה השונים. מחבר ספר זה הרב חיים דוד צוקרבר ז”ל, מלמד את עיקרי חכמת ישראל הפנימית באמצעות שפה עכשווית הפותחת צוהר בפני כל אותם אנשים אשר חפצים ליטול חלק בעומקה של העבודה הרוחנית היהודית לדורותיה. 149 עמודים, כריכה רכה. מומלץ מאוד!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "התפיסה היהודית של המציאות - הרב חיים דוד צוקרבר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה