ואין יותר גבעול

ברגע אחד איבדה בת שבע את הוריה בפיגוע רצחני ונזרקה
לתוך חלל אפל של יתמות ושל כאב. במהלך היממה שבין בשורת האיוב
להלוויה היא מדווחת דקה אחרי דקה מתוך האבל…

ואין יותר גבעול – שלושה סיפורים שלובים בספר זה: של אב, של אם ושל בת. בת שבע מתחקה אחר קורות הוריה. לשניהם סיפורי חיים יחודיים ובלתי צפויים.

אביה, אלי, היה נער גאון ומלא סקרנות, שהפנה עורף לאורח החיים בבית הוריו. מונע על ידי שאיפה עזה לחופש, התנער מכבלי הדת ויצא למסע חיפוש אחר עצמיותו.

אימה, דבי, גדלה בבית מתירני ופתוח בעיר וושינגטון, ובכל זאת נמשכה כבחבלי קסם אל ארץ ישראל, מתוך מודעות נלהבת לעצם השתייכותה לעם היהודי.

סיפור האהבה של השניים נפרש כדרך ארוכה ומפותלת, שעוברת בצמתים קשים ובהם מבחני נאמנות פנימית, אמונה והתמסרות.

בכנות יוצאת דופן ובבהירות מבע מפגישה אותנו בת שבע סדן עם מקורות הכוח של חייה: המשפחה, החברים, הזיכרונות והתפילה המרעידה את קירות הלב. יחד עימה אנו חוזים באימה בתהומות של געגוע ושל שכול, ושוקעים בכמיהה לרגעי יומיום פשוטים ומענגים. אמונתה של בת שבע בטוב הצפון בכל, וביטחונה בליווי האלוקי לאורך דרכה, מייצרים חוויית קריאה מטלטלת, מרגשת ומלאת תקווה!

ואין יותר גבעול- הוא ספרה הראשון של בת שבע סדן, בתם של אלי ודינה הורוביץ הי"ד, אשר נרצחו בפיגוע טרור בביתם בליל שבת, פרשת פקודי, תשס"ג.

מומלץ מאוד! מרגש! סוחף! 294 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$17.29

+ -
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 37-1755
תיאור הספר ברגע אחד איבדה בת שבע את הוריה בפיגוע רצחני ונזרקה לתוך חלל אפל של יתמות ושל כאב. במהלך היממה שבין בשורת האיוב להלוויה היא מדווחת דקה אחרי דקה מתוך האבל… ואין יותר גבעול – שלושה סיפורים שלובים בספר זה: של אב, של אם ושל בת. בת שבע מתחקה אחר קורות הוריה. לשניהם סיפורי חיים יחודיים ובלתי צפויים. אביה, אלי, היה נער גאון ומלא סקרנות, שהפנה עורף לאורח החיים בבית הוריו. מונע על ידי שאיפה עזה לחופש, התנער מכבלי הדת ויצא למסע חיפוש אחר עצמיותו. אימה, דבי, גדלה בבית מתירני ופתוח בעיר וושינגטון, ובכל זאת נמשכה כבחבלי קסם אל ארץ ישראל, מתוך מודעות נלהבת לעצם השתייכותה לעם היהודי. סיפור האהבה של השניים נפרש כדרך ארוכה ומפותלת, שעוברת בצמתים קשים ובהם מבחני נאמנות פנימית, אמונה והתמסרות. בכנות יוצאת דופן ובבהירות מבע מפגישה אותנו בת שבע סדן עם מקורות הכוח של חייה: המשפחה, החברים, הזיכרונות והתפילה המרעידה את קירות הלב. יחד עימה אנו חוזים באימה בתהומות של געגוע ושל שכול, ושוקעים בכמיהה לרגעי יומיום פשוטים ומענגים. אמונתה של בת שבע בטוב הצפון בכל, וביטחונה בליווי האלוקי לאורך דרכה, מייצרים חוויית קריאה מטלטלת, מרגשת ומלאת תקווה! ואין יותר גבעול- הוא ספרה הראשון של בת שבע סדן, בתם של אלי ודינה הורוביץ הי"ד, אשר נרצחו בפיגוע טרור בביתם בליל שבת, פרשת פקודי, תשס"ג. מומלץ מאוד! מרגש! סוחף! 294 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ואין יותר גבעול"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה