ונהר יוצא מעדן 1 מוהרא”ש

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

ונהר יוצא מעדן 1 – מוהרא"ש – רבי אליעזר שלמה שיק זיע"א מיבנאל!

 

ונהר יוצא מעדן 1 – לקט עובדות וסיפורים על חייו ומעשיו ומפעליו הגדולים של הצדיק מיבנאל – רבי אליעזר שלמה שיק זיע"א. ליקט, חיבר וערך דן כהן.

 

ונהר יוצא מעדן 1 – מגלה וממחיש מעט מדמותו של מי שמסר את נפשו כל ימי חייו למען כלל ישראל, קירב רבים לבוראם בדרכו של רבי נחמן מברסלב, מתוך חירוף נפש, דבקות עצומה בבורא ושמחה עילאית. ספר זה מגיש סיפורים של רבים אשר נושעו בזכות תפילותיו של הצדיק וברכותיו. מתאר מקצת את מפעליו הכבירים של הצדיק בתחומי לימוד התורה, החינוך והחסד, ואת הקמתה של קהילת ברסלב בעיר יבנאל, עיר ברסלב שבגליל. הספר שוזר בין דפיו אמרות טהורות מפיו של הצדיק ומאפשר לקורא להתפעל מעוצם גדולתו, מידותיו וטוהר ליבו, ומתוך כך להתחזק ברוחניות ובקרבת הבורא.

 

ספר זה נכתב במטרה לשרטט קווים לזכר דמותו המפוארת של הצדיק מיבנאל – מוהרא"ש שיק זיע"א, להכניס בקורא רצון וחשק להגות בתורה הקדושה ולהחדיר בו אמונה שלמה בבוראו!

 

399 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.22

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2032
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   ונהר יוצא מעדן 1 – מוהרא"ש – רבי אליעזר שלמה שיק זיע"א מיבנאל!   ונהר יוצא מעדן 1 – לקט עובדות וסיפורים על חייו ומעשיו ומפעליו הגדולים של הצדיק מיבנאל – רבי אליעזר שלמה שיק זיע"א. ליקט, חיבר וערך דן כהן.   ונהר יוצא מעדן 1 – מגלה וממחיש מעט מדמותו של מי שמסר את נפשו כל ימי חייו למען כלל ישראל, קירב רבים לבוראם בדרכו של רבי נחמן מברסלב, מתוך חירוף נפש, דבקות עצומה בבורא ושמחה עילאית. ספר זה מגיש סיפורים של רבים אשר נושעו בזכות תפילותיו של הצדיק וברכותיו. מתאר מקצת את מפעליו הכבירים של הצדיק בתחומי לימוד התורה, החינוך והחסד, ואת הקמתה של קהילת ברסלב בעיר יבנאל, עיר ברסלב שבגליל. הספר שוזר בין דפיו אמרות טהורות מפיו של הצדיק ומאפשר לקורא להתפעל מעוצם גדולתו, מידותיו וטוהר ליבו, ומתוך כך להתחזק ברוחניות ובקרבת הבורא.   ספר זה נכתב במטרה לשרטט קווים לזכר דמותו המפוארת של הצדיק מיבנאל – מוהרא"ש שיק זיע"א, להכניס בקורא רצון וחשק להגות בתורה הקדושה ולהחדיר בו אמונה שלמה בבוראו!   399 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ונהר יוצא מעדן 1 מוהרא"ש"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה