ורטיגו – שרה פכטר

חדש בברסלב ישראל:
ורטיגו – סיפורו המרתק של טייס יהודי אמיץ במלחמת וייטנאם – מאת הסופרת שרה פכטר

 

הלם קרב בשדה הקטל

מתוך מסוק הקרב של צבא ארה"ב, ראה הטייס גדליה בקר את ההרס והחורבן שזרעה מלחמת וייטנאם, מיליוני אנשים מתו ללא כל סיבה. עשרות אלפי חיילים אמריקאים נשלחו אל מותם.

ושם, בין ביצות, הרים ובקתות, גדליה איבד את חבריו הקרובים ביותר, צעירים ומלאי חלומות שיצאו ללחום יחד איתו, גדליה נשאר אמנם בחיים, אך חלק ממנו מת יחד עם חבריו.

לאחר שנים רבות של טלטלה רגשית, חושף גדליה בקר בפני הסופרת שרה פכטר, את הזוועות שחווה, את החללים שפערה המלחמה בליבו, את הכאב והגעגוע, ומעל הכל – את החיפוש אחר מטרה לחיים בהם זכה.

הספר לוקח אותנו לואטנם הרחוקה, לארה"ב ורחוק יותר, אך תוך ליבו של גיבור הסיפור האמיתי, המגולל את יריעת חייו.

 

 

כריכה קשה, 196 עמודים

 

מחיר באתר

$14.28

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1380
תיאור הספר חדש בברסלב ישראל: ורטיגו – סיפורו המרתק של טייס יהודי אמיץ במלחמת וייטנאם – מאת הסופרת שרה פכטר   הלם קרב בשדה הקטל מתוך מסוק הקרב של צבא ארה"ב, ראה הטייס גדליה בקר את ההרס והחורבן שזרעה מלחמת וייטנאם, מיליוני אנשים מתו ללא כל סיבה. עשרות אלפי חיילים אמריקאים נשלחו אל מותם. ושם, בין ביצות, הרים ובקתות, גדליה איבד את חבריו הקרובים ביותר, צעירים ומלאי חלומות שיצאו ללחום יחד איתו, גדליה נשאר אמנם בחיים, אך חלק ממנו מת יחד עם חבריו. לאחר שנים רבות של טלטלה רגשית, חושף גדליה בקר בפני הסופרת שרה פכטר, את הזוועות שחווה, את החללים שפערה המלחמה בליבו, את הכאב והגעגוע, ומעל הכל – את החיפוש אחר מטרה לחיים בהם זכה. הספר לוקח אותנו לואטנם הרחוקה, לארה"ב ורחוק יותר, אך תוך ליבו של גיבור הסיפור האמיתי, המגולל את יריעת חייו.     כריכה קשה, 196 עמודים  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ורטיגו - שרה פכטר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה