ושב ורפא לו – הרב רפאל זר

חדש בחנות ברסלב!

 

ושב ורפא לו – הדרכה מעשית להגשמת הייעוד שלנו בחיים!

 

ושב ורפא לו – ספר הדרכה ייחודי עם מאמרי חיזוק נפלאים והכוונה להגשמת הייעוד שלנו בחיים, מאת המחבר הרב רפאל זר.

 

ושב ורפא לו – כאשר אדם יבוא לשמים ויראו לו את עוצמתה של הנשמה שלו ועד כמה היא הייתה מסוגלת לפעול ולעשות בעולם הזה, הוא ירגיש תחושת החמצה אדירה על שבזבז את הכוחות העצומים שניתנו לו משמים. הדבר דומה לנהג משאית סמיטריילר עצומת ממדים הנוסע מצפון לדרום ומוביל עימו בתא המטען קופסה במשקל ארבעה קילוגרם בלבד. הרי הדלק הנדרש כדי להניע את הרכב למרחק כזה עולה לו כמה אלפי שקלים, אבל את כל העוצמה הזו הוא שם על קופסה קטנטונת זו…

 

ושב ורפא לו – אז ירדנו לעולם הזה כשבתוכנו נטועה נשמה כבירה המסוגלת להניף טונות, אך במקום זאת אנו משתמשים בה כדי להרים איזו שקית קטנה וחסרת חשיבות. אם היינו יודעים את עוצם הכוח הטמון בכל אחד מאיתנו לבנות עולמות, לא היינו מבזבזים את הנשמה על פחים ריקים, אלא רצים כל ימינו ומבקשים לקרב את עצמנו ואת כל עם ישראל לעבודת הבורא.

 

מומלץ מאוד! הספר מלווה בשפה קלה ונעימה וכלים נפלאים!

 

243 עמודים כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1971
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב!   ושב ורפא לו – הדרכה מעשית להגשמת הייעוד שלנו בחיים!   ושב ורפא לו – ספר הדרכה ייחודי עם מאמרי חיזוק נפלאים והכוונה להגשמת הייעוד שלנו בחיים, מאת המחבר הרב רפאל זר.   ושב ורפא לו – כאשר אדם יבוא לשמים ויראו לו את עוצמתה של הנשמה שלו ועד כמה היא הייתה מסוגלת לפעול ולעשות בעולם הזה, הוא ירגיש תחושת החמצה אדירה על שבזבז את הכוחות העצומים שניתנו לו משמים. הדבר דומה לנהג משאית סמיטריילר עצומת ממדים הנוסע מצפון לדרום ומוביל עימו בתא המטען קופסה במשקל ארבעה קילוגרם בלבד. הרי הדלק הנדרש כדי להניע את הרכב למרחק כזה עולה לו כמה אלפי שקלים, אבל את כל העוצמה הזו הוא שם על קופסה קטנטונת זו…   ושב ורפא לו – אז ירדנו לעולם הזה כשבתוכנו נטועה נשמה כבירה המסוגלת להניף טונות, אך במקום זאת אנו משתמשים בה כדי להרים איזו שקית קטנה וחסרת חשיבות. אם היינו יודעים את עוצם הכוח הטמון בכל אחד מאיתנו לבנות עולמות, לא היינו מבזבזים את הנשמה על פחים ריקים, אלא רצים כל ימינו ומבקשים לקרב את עצמנו ואת כל עם ישראל לעבודת הבורא.   מומלץ מאוד! הספר מלווה בשפה קלה ונעימה וכלים נפלאים!   243 עמודים כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ושב ורפא לו - הרב רפאל זר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה