זהות כפולה 2 – קומיקס

חדש בברסלב ישראל

 

זהות כפולה 2 – קומיקס

 

סיפורו רב התהפוכות והזהויות של ג’ק, טייס קרב יהודי אמריקאי, שנפל בשבי ארגון הטרור “אל קאעידה” והפך לפעיל טרור בעצמו. לאחר שאבו חמיד חש כי ג’ק נטש את זהותו הקודמת והפך לעאזים, הוא שולח אותו בחזרה לאמריקה, על מנת לבצע פיגוע התאבדות בלב הכינוס השנתי של ראשי מערכת הבטחון האמריקאיים.

ג’ק מוזמן לכינוס הבטחון, ואיש אינו יודע כי מדובר, בעצם, בפצצה מתקתקת. האם, אכן, נטש ג’ק את זהותו הקודמת? מה יוכל לעצור בעד טייס קרב ששוכנע לבחור בדרך הטרור? על הכף מונחים חייהם של עשרות אנשי בטחון בכירים, כמו גם זהותו הסבוכה והאומללה של ג’ק-עאזים.

מי הוא אבו חמיד המסתורי? וכיצד שזור סיפור חייו המפותל בסיפור חייו של ג’ק? על כך תוכלו לקרוא במותחן המרתק ורווי הדרמה והרגש, “זהות כפולה 2”.

 

מומלץ מגיל 13 ומעלה

58 עמ' כריכה קשה

 

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-1151
תיאור הספר חדש בברסלב ישראל   זהות כפולה 2 – קומיקס   סיפורו רב התהפוכות והזהויות של ג’ק, טייס קרב יהודי אמריקאי, שנפל בשבי ארגון הטרור “אל קאעידה” והפך לפעיל טרור בעצמו. לאחר שאבו חמיד חש כי ג’ק נטש את זהותו הקודמת והפך לעאזים, הוא שולח אותו בחזרה לאמריקה, על מנת לבצע פיגוע התאבדות בלב הכינוס השנתי של ראשי מערכת הבטחון האמריקאיים. ג’ק מוזמן לכינוס הבטחון, ואיש אינו יודע כי מדובר, בעצם, בפצצה מתקתקת. האם, אכן, נטש ג’ק את זהותו הקודמת? מה יוכל לעצור בעד טייס קרב ששוכנע לבחור בדרך הטרור? על הכף מונחים חייהם של עשרות אנשי בטחון בכירים, כמו גם זהותו הסבוכה והאומללה של ג’ק-עאזים. מי הוא אבו חמיד המסתורי? וכיצד שזור סיפור חייו המפותל בסיפור חייו של ג’ק? על כך תוכלו לקרוא במותחן המרתק ורווי הדרמה והרגש, “זהות כפולה 2”.   מומלץ מגיל 13 ומעלה 58 עמ' כריכה קשה  

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "זהות כפולה 2 - קומיקס"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה