חבורת תריג וכינורו של קרונבך

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

חבורת תריג וכינורו של קרונבך – חיים ולדר!

 

חבורת תירג וכינורו של קרונבך – הצטרפו להרתפקה סוחפת נוספת של ילדי חבורת תריג, והפעם – חבורת תריג וכינורו של קרונבך, ותגלו איך עבר והווה חוברים להם יחד למנגינה קסומה, מנגינתו של נצח ישראל. מאת המחבר והסופר חיים ולדר.

 

בשכונה של חבורת תריג מתרחשים דברים מוזרים… כספי הצדקה נעלמים מביתו של צדוק הגבאי, דמות חשודה מסתובבת באישון לילה ברחובות השכונה, וחשדות רבים מצטברים נוכח התנהלותו התמוהה של האיש המבוגר המכונה בפי כל קרונבך השותק… מיסטר בלאק שמגיע לביקור בארץ מביא לרובי מתנה ייחודית מסתבר שרובי קיבל את המתנה הלא נכונה, אבל בסוף מתברר שהמתנה הלא נכונה דווקא הגיעה לידיים הנכונות ביותר… בבואנוס איירס שבארגנטינה, בבית קטן ואפלולי, מקבל ליאון הוראה לטוס לישראל למשימה סודית שתוצאותיה עלולות להיות הרסניות. ממש בלי להתכוון, בהשגחה פרטית מופלאה, תריג נתקלים בו…

 

מתנה מקסימה וזמן איכות משפחתי עם הילדים!

מחיר באתר

$10.42

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1407
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   חבורת תריג וכינורו של קרונבך – חיים ולדר!   חבורת תירג וכינורו של קרונבך – הצטרפו להרתפקה סוחפת נוספת של ילדי חבורת תריג, והפעם – חבורת תריג וכינורו של קרונבך, ותגלו איך עבר והווה חוברים להם יחד למנגינה קסומה, מנגינתו של נצח ישראל. מאת המחבר והסופר חיים ולדר.   בשכונה של חבורת תריג מתרחשים דברים מוזרים… כספי הצדקה נעלמים מביתו של צדוק הגבאי, דמות חשודה מסתובבת באישון לילה ברחובות השכונה, וחשדות רבים מצטברים נוכח התנהלותו התמוהה של האיש המבוגר המכונה בפי כל קרונבך השותק… מיסטר בלאק שמגיע לביקור בארץ מביא לרובי מתנה ייחודית מסתבר שרובי קיבל את המתנה הלא נכונה, אבל בסוף מתברר שהמתנה הלא נכונה דווקא הגיעה לידיים הנכונות ביותר… בבואנוס איירס שבארגנטינה, בבית קטן ואפלולי, מקבל ליאון הוראה לטוס לישראל למשימה סודית שתוצאותיה עלולות להיות הרסניות. ממש בלי להתכוון, בהשגחה פרטית מופלאה, תריג נתקלים בו…   מתנה מקסימה וזמן איכות משפחתי עם הילדים!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חבורת תריג וכינורו של קרונבך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה