חיים ללא עישון – הרב יחזקאל אסחייק

רוצים להפסיק לעשן אבל לא מצליחים?

 

“חיים ללא עישון” – הספר שייתן לכם את הכלים הנכונים להצליח, מאת יחזקאל אסחייק!

 

חיים ללא עישון – מדריך ייחודי ונפלא, ספר שיעזור לכם – המעשנים שרוצים להפסיק אך לא מצליחים – לשים את הסיגריה ביום חול במקום שבו היא נמצאת בשבת! מאת המחבר יחזקאל אסחייק.

 

חיים ללא עישון – רובנו מודעים לסכנה הטמונה בעישון ובהיזק הנוראי שלה לבריאות. לאדם המעשן לא קל להפסיק את ההרגל הזה, לכן בספר זה מעניק המחבר כלים נפלאים להיגמל מהעישון על ידי הסברים הנכנסים ללב ולהיגיון של הקורא. למשל, חובת שמירת הבריאות, הסיגריה היא אש אוכלת – עובדות המדברות בעד עצמן, סוגי סרטן שהיא גורמת ל”ע, הנזקים לכלי הדם, השילוב הקטלני של הרוק והסיגריה, ההשלכות על שאר מערכות הגוף כמו השמיעה, איסור השחתת הגוף, דברי גדולי הדור נגד העישון, איך להיפטר מכל הטיעונים המשונים של ‘הכל בידי שמים’ ועוד, העישון וענייני בין אדם לחברו, עישון פסיבי, מונולוג ועוד.

 

מומלץ מאוד! ספר מרתק מלא כלים והדרכות נחוצות לשמירת הבריאות שלנו ושל היקרים לנו!

 

190 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$5.29

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-1696
תיאור הספר רוצים להפסיק לעשן אבל לא מצליחים?   “חיים ללא עישון” – הספר שייתן לכם את הכלים הנכונים להצליח, מאת יחזקאל אסחייק!   חיים ללא עישון – מדריך ייחודי ונפלא, ספר שיעזור לכם – המעשנים שרוצים להפסיק אך לא מצליחים – לשים את הסיגריה ביום חול במקום שבו היא נמצאת בשבת! מאת המחבר יחזקאל אסחייק.   חיים ללא עישון – רובנו מודעים לסכנה הטמונה בעישון ובהיזק הנוראי שלה לבריאות. לאדם המעשן לא קל להפסיק את ההרגל הזה, לכן בספר זה מעניק המחבר כלים נפלאים להיגמל מהעישון על ידי הסברים הנכנסים ללב ולהיגיון של הקורא. למשל, חובת שמירת הבריאות, הסיגריה היא אש אוכלת – עובדות המדברות בעד עצמן, סוגי סרטן שהיא גורמת ל”ע, הנזקים לכלי הדם, השילוב הקטלני של הרוק והסיגריה, ההשלכות על שאר מערכות הגוף כמו השמיעה, איסור השחתת הגוף, דברי גדולי הדור נגד העישון, איך להיפטר מכל הטיעונים המשונים של ‘הכל בידי שמים’ ועוד, העישון וענייני בין אדם לחברו, עישון פסיבי, מונולוג ועוד.   מומלץ מאוד! ספר מרתק מלא כלים והדרכות נחוצות לשמירת הבריאות שלנו ושל היקרים לנו!   190 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חיים ללא עישון - הרב יחזקאל אסחייק"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה