חינוך באהבה, גיל ההתבגרות

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

חינוך באהבה לגיל ההתבגרות – מאת הרב שלמה אבינר!

 

חינוך באהבה, גיל ההתבגרות – כל אדם זקוק לקשר. אדם בלא קשר הוא תלוש, בודד ומסכן, חסר אחיזה וכוח. לאדם יש צורך להיות אהוב. זה נכון לגבי כל אדם, כי החינוך מתחיל בקשר!

 

חינוך באהבה, גיל ההתבגרות – ספרו של הרב שלמה אבינר בנושא חינוך באהבה לגיל ההתבגרות, בו הוא מעניק עצות מעשיות, כלים, הדרכה והכוונה. בספר זה ימצא הקורא מאמרים שונים בתורת החינוך ויסודות החינוך, שיטות החינוך ודרכי החינוך, ארגון החינוך ואמצעיו, הלכות החינוך ועוד. מאמרים שהתפרסמו במשך שלושים שנה בכתבי עת שונים וכן שיעורים לאימהות שנאגדו, עובדו והפכו לספר ייחודי זה.

 

מומלץ מאוד!

 

378 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$15.96

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-8891
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   חינוך באהבה לגיל ההתבגרות – מאת הרב שלמה אבינר!   חינוך באהבה, גיל ההתבגרות – כל אדם זקוק לקשר. אדם בלא קשר הוא תלוש, בודד ומסכן, חסר אחיזה וכוח. לאדם יש צורך להיות אהוב. זה נכון לגבי כל אדם, כי החינוך מתחיל בקשר!   חינוך באהבה, גיל ההתבגרות – ספרו של הרב שלמה אבינר בנושא חינוך באהבה לגיל ההתבגרות, בו הוא מעניק עצות מעשיות, כלים, הדרכה והכוונה. בספר זה ימצא הקורא מאמרים שונים בתורת החינוך ויסודות החינוך, שיטות החינוך ודרכי החינוך, ארגון החינוך ואמצעיו, הלכות החינוך ועוד. מאמרים שהתפרסמו במשך שלושים שנה בכתבי עת שונים וכן שיעורים לאימהות שנאגדו, עובדו והפכו לספר ייחודי זה.   מומלץ מאוד!   378 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חינוך באהבה, גיל ההתבגרות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה