חכמי ספרד – אברהם אוחיון

רוצים להכיר את הצדיקים מקרוב?

 

"מאות אלפי ילדים מוצאים את עצמם בקיאים יותר ויותר במעשי הצדיקים מגדולי דורות, ובד בבד זוכים להתעדן ולהזדכך ונפשם סופגת אל קרבם ערכים ומידות טובות לחקות את גדולי הדור, באהבת התורה והזולת, בכבוד הבריות, ביראת שמים ובמעשים טובים!" (דברי המחבר בהקדמה).

 

חכמי ספרד – לקט מובחר ובו סיפורים מובחרים על גדולי ישראל, חכמי ספרד ועדות המזרח, בדורנו ובדורות הקודמים עם איורים ותמונות מרהיבות וצבעוניות, מאת הרב אברהם אוחיון.

 

חכמי ספרד – הלקט המובחר נועד לאפשר את ההכרות החשובה עם קורותיהם של עשרות חכמי ספרד, והוא בבחינת "והיו עיניך רואות את מוריך"!

 

מומלץ מאוד! מתאים כמתנה מיוחדת לילדים היקרים!

 

58 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$7.70

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1263
תיאור הספר רוצים להכיר את הצדיקים מקרוב?   "מאות אלפי ילדים מוצאים את עצמם בקיאים יותר ויותר במעשי הצדיקים מגדולי דורות, ובד בבד זוכים להתעדן ולהזדכך ונפשם סופגת אל קרבם ערכים ומידות טובות לחקות את גדולי הדור, באהבת התורה והזולת, בכבוד הבריות, ביראת שמים ובמעשים טובים!" (דברי המחבר בהקדמה).   חכמי ספרד – לקט מובחר ובו סיפורים מובחרים על גדולי ישראל, חכמי ספרד ועדות המזרח, בדורנו ובדורות הקודמים עם איורים ותמונות מרהיבות וצבעוניות, מאת הרב אברהם אוחיון.   חכמי ספרד – הלקט המובחר נועד לאפשר את ההכרות החשובה עם קורותיהם של עשרות חכמי ספרד, והוא בבחינת "והיו עיניך רואות את מוריך"!   מומלץ מאוד! מתאים כמתנה מיוחדת לילדים היקרים!   58 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חכמי ספרד - אברהם אוחיון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה