חכמת הנפש היהודית

חדש על המדף!

 

חכמת הנפש היהודית – כחמישים 'יסודות' בתורת הנפש, כפי שקיבל מחבר הספר – הרב יצחק לורינץ, מרבו – סבו הנפלא וגדול הדור – רבינו שלמה זלמן אויערבאך זצ"ל, עשירים בסיפורי חיים ומתובלים במקורות תורניים ומקצועיים.

 

חכמת הנפש היהודית – אנשי מקצוע בחכמת הנפש שזכו להדרכתו האישית של הרב אויערבאך זצ"ל, עמדו נפעמים מול העצות והתובנות שהעניק להם, כמו גם לפונים פרטיים, הן הקיפו את כל נושאי החיים, כללו את כל הטובות שבעולם, כולל השיטות והאמצעים היישומיים, מבלי שרבינו נזקק לצאת מ-ד' אמות של הלכה. חכמה זו נותרה חתומה וגנוזה כמגילת סתרים עד שנכדו, הרב יצחק לורינץ, חשף אותה בספר מדהים זה.

 

מומלץ מאוד!

 

260 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.63

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1820
תיאור הספר חדש על המדף!   חכמת הנפש היהודית – כחמישים 'יסודות' בתורת הנפש, כפי שקיבל מחבר הספר – הרב יצחק לורינץ, מרבו – סבו הנפלא וגדול הדור – רבינו שלמה זלמן אויערבאך זצ"ל, עשירים בסיפורי חיים ומתובלים במקורות תורניים ומקצועיים.   חכמת הנפש היהודית – אנשי מקצוע בחכמת הנפש שזכו להדרכתו האישית של הרב אויערבאך זצ"ל, עמדו נפעמים מול העצות והתובנות שהעניק להם, כמו גם לפונים פרטיים, הן הקיפו את כל נושאי החיים, כללו את כל הטובות שבעולם, כולל השיטות והאמצעים היישומיים, מבלי שרבינו נזקק לצאת מ-ד' אמות של הלכה. חכמה זו נותרה חתומה וגנוזה כמגילת סתרים עד שנכדו, הרב יצחק לורינץ, חשף אותה בספר מדהים זה.   מומלץ מאוד!   260 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חכמת הנפש היהודית"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה