חלום המלך שלמה – מסדרת מעשיות יהודיות

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

חלום המלך שלמה – סיפורי חכמים נפלאים!

 

חלום המלך שלמה – שישה סיפורי חכמים המרחיבים את הדעת ומחממים את הלב. גרסה רעננה לסיפורי מעשיות יהודיות על צדיקים ואנשים פשוטים, בני מלכות ועניים, שלכולם חלומות, רצונות, חששות, תקוות ואמונה. מאת רונית חכם.

 

חלום המלך שלמה – בספר ייחודי זה תפגשו דמויות נפלאות: שלמה המלך החולם שבתו נישאת לנער עני משבט דן, את הרב שמעלקה, סוחר השמן החולם כל חייו לזכות לראות את אליהו הנביא בליל הסדר, וגם חכם ירושלמי אחד המנסה לרפא את בת המלך בעזרת מרק אווזים.

 

אתם מוזמנים להיכנס אל עולם של חכמה ושל רגש, של ניסים ושל נפלאות, ולשתות ממנו לרוויה בעוד אחד מספרי סדרת מעשיות יהודית!

 

75 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$9.33

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 18-1396
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   חלום המלך שלמה – סיפורי חכמים נפלאים!   חלום המלך שלמה – שישה סיפורי חכמים המרחיבים את הדעת ומחממים את הלב. גרסה רעננה לסיפורי מעשיות יהודיות על צדיקים ואנשים פשוטים, בני מלכות ועניים, שלכולם חלומות, רצונות, חששות, תקוות ואמונה. מאת רונית חכם.   חלום המלך שלמה – בספר ייחודי זה תפגשו דמויות נפלאות: שלמה המלך החולם שבתו נישאת לנער עני משבט דן, את הרב שמעלקה, סוחר השמן החולם כל חייו לזכות לראות את אליהו הנביא בליל הסדר, וגם חכם ירושלמי אחד המנסה לרפא את בת המלך בעזרת מרק אווזים.   אתם מוזמנים להיכנס אל עולם של חכמה ושל רגש, של ניסים ושל נפלאות, ולשתות ממנו לרוויה בעוד אחד מספרי סדרת מעשיות יהודית!   75 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חלום המלך שלמה - מסדרת מעשיות יהודיות"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה