חלון לעולם אחר

לייקי נותרה לבדה עם ציפורה, שעשתה את ההכנות האחרונות ליציאה מן הבית.
היא לא רוצה ללכת לחתונה של אחותה טלי.
האם טלי תיפגע? האמת, לא כל כך אכפת לה, היא לכאן כדי לדאוג לאחרים…

לא כל המנגינות זקוקות למילים. לא לכל שיר ישנה מנגינה.
החיים עצמם, מנגינה בלתי נפסקת, בלתי נתפסת, בלתי צפויה,
מזמנים אותך למקומות שאליהם לא חשבת מעולם להגיע.

חלון לעולם אחר – סיפור מרגש שסוחף את הקורא אל כל התחושות שלא העז להרשות לעצמו לחוות. סיפור שהוא בין המנגינה לאש, בין המוות לחיים, בין החלום להגשמה, בין ההזיה למציאות, היצירות חדשות, הרגשות חדשים, הגעש של עולם שהיה, חרב, ואחר קם תחתיו.

חלון לעולם אחר – סיפורה של לייקי, בת ה-19, נפגעת טראומה מפיגוע שחוותה. אך לפני שתישאב לבור עמוק של פחדים וחרדות היא מנסה לייצב את עולמה.

חלון לעולם אחר – סיפורה של טלי, בת ה-23, נבונה ומוכשרת הסובלת משיתוק מוחין, חוששת שתתבקש להיעלם מחייהם של האנשים שאהבה, לכן מייצרת לעצמה פינה משלה.

חלון לעולם אחר – סיפורה של ציפורה וקסמן, בת ה-77, אישה החלטית ודעתנית, שמרגישה את האדמה רועדת תחת רגליה. דקה לפני שהיא שוקעת בעולם של הזיות ושכחה היא מחליטה ליצור לעצמה אי של שפיות.

חלון של עולם אחר – סיפורה של ליילה, אם לשתיים, שכמהה לבנות לבנותיה בית שבו יש את כל מה שתמיד רצתה שיהיה.

חלון של עולם אחר – סיפור סוחף ומרגש הנוגע ברוך, בעדינות ובאהבה בכל אדם באשר הוא. ספר שיעניק לעולם שלכם הבנה, הכלה, קבלה, והשלמה.

חלון של עולם אחר – ספרה של הסופרת רות רפפורט, מחברת רבי המכר המוכרים הילדים מקצה המחנה, חומות, הפרקליט, זכור שהייתי, בגלל הלחן ההוא.  405 עמודים סוחפים, כריכה רכה, בהוצאת מייזליק יעדים בע"מ.

מחיר באתר

$17.19

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 36-1719
תיאור הספר לייקי נותרה לבדה עם ציפורה, שעשתה את ההכנות האחרונות ליציאה מן הבית.היא לא רוצה ללכת לחתונה של אחותה טלי.האם טלי תיפגע? האמת, לא כל כך אכפת לה, היא לכאן כדי לדאוג לאחרים… לא כל המנגינות זקוקות למילים. לא לכל שיר ישנה מנגינה.החיים עצמם, מנגינה בלתי נפסקת, בלתי נתפסת, בלתי צפויה,מזמנים אותך למקומות שאליהם לא חשבת מעולם להגיע. חלון לעולם אחר – סיפור מרגש שסוחף את הקורא אל כל התחושות שלא העז להרשות לעצמו לחוות. סיפור שהוא בין המנגינה לאש, בין המוות לחיים, בין החלום להגשמה, בין ההזיה למציאות, היצירות חדשות, הרגשות חדשים, הגעש של עולם שהיה, חרב, ואחר קם תחתיו. חלון לעולם אחר – סיפורה של לייקי, בת ה-19, נפגעת טראומה מפיגוע שחוותה. אך לפני שתישאב לבור עמוק של פחדים וחרדות היא מנסה לייצב את עולמה. חלון לעולם אחר – סיפורה של טלי, בת ה-23, נבונה ומוכשרת הסובלת משיתוק מוחין, חוששת שתתבקש להיעלם מחייהם של האנשים שאהבה, לכן מייצרת לעצמה פינה משלה. חלון לעולם אחר – סיפורה של ציפורה וקסמן, בת ה-77, אישה החלטית ודעתנית, שמרגישה את האדמה רועדת תחת רגליה. דקה לפני שהיא שוקעת בעולם של הזיות ושכחה היא מחליטה ליצור לעצמה אי של שפיות. חלון של עולם אחר – סיפורה של ליילה, אם לשתיים, שכמהה לבנות לבנותיה בית שבו יש את כל מה שתמיד רצתה שיהיה. חלון של עולם אחר – סיפור סוחף ומרגש הנוגע ברוך, בעדינות ובאהבה בכל אדם באשר הוא. ספר שיעניק לעולם שלכם הבנה, הכלה, קבלה, והשלמה. חלון של עולם אחר – ספרה של הסופרת רות רפפורט, מחברת רבי המכר המוכרים הילדים מקצה המחנה, חומות, הפרקליט, זכור שהייתי, בגלל הלחן ההוא.  405 עמודים סוחפים, כריכה רכה, בהוצאת מייזליק יעדים בע"מ.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "חלון לעולם אחר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה