טוב ראי – על יהושע שופטים

חדש! מומלץ מאוד!

 

טוב ראי – ביאורי הראי”ה והרצי”ה קוק זצוק”ל על ספרי הנ”ך – יהושע, שופטים!

 

טוב ראי – הרחבות וביאורים נפלאים על ספרי הנ”ך יהושע/שופטים, תוך התבוננות והפנמת ערכי הנצח שבתנ”ך לדורנו, אותם ליקט וערך ר’ ברוך תאנה.

 

טוב ראי – לעומת החושך המכסה ארץ, בריבוי הביקרות וקטנות הדעת האנושית הכהה, החוקרת אך במבט חיצון וזר את התופעות הארציות, ולעומק העניין האלוקי ופנימיות המובן הרוחני וההשגחי העליון – לא יביטו – מוגשת בזה השקפת עולם עליונה, חודרת ואלוקית, החושפת את העניין האלוקי, המתממת את דברי האלוקים החיים ואת גובה מבטה של הנבואה, אמיתת פעלה, צדק דבריה ויושר הדרכתה, לאומה הישראלית השבה לארצה ולתורתה, ההולכת ושבה אל אלוקיה ואל גאולתה השלמה!

 

טוב ראי – לא פרשנות מילות רציפה ועוקבת יש כאן, כי אם לקט של ביאורי סוגיות, שמתבארים על פי הפסוקים. מובאים כאן זה לצד זה דברי אמונה רמים בצד בירורי הלכה נוקבים, המיישבים ומתממים את יסודות ההלכה המקובלים למעשה, עם צידוק וביאור מעשיהם של ישראל ומנהיגיהם. בנוסף, ימצא הקורא הערות של המחבר, גם השוואות ממקומות אחרים המוסיפים הבנה, הרחבת המושגים והארתם.

 

מומלץ מאוד!

 

288 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$8.82

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 43-1639
תיאור הספר חדש! מומלץ מאוד!   טוב ראי – ביאורי הראי”ה והרצי”ה קוק זצוק”ל על ספרי הנ”ך – יהושע, שופטים!   טוב ראי – הרחבות וביאורים נפלאים על ספרי הנ”ך יהושע/שופטים, תוך התבוננות והפנמת ערכי הנצח שבתנ”ך לדורנו, אותם ליקט וערך ר’ ברוך תאנה.   טוב ראי – לעומת החושך המכסה ארץ, בריבוי הביקרות וקטנות הדעת האנושית הכהה, החוקרת אך במבט חיצון וזר את התופעות הארציות, ולעומק העניין האלוקי ופנימיות המובן הרוחני וההשגחי העליון – לא יביטו – מוגשת בזה השקפת עולם עליונה, חודרת ואלוקית, החושפת את העניין האלוקי, המתממת את דברי האלוקים החיים ואת גובה מבטה של הנבואה, אמיתת פעלה, צדק דבריה ויושר הדרכתה, לאומה הישראלית השבה לארצה ולתורתה, ההולכת ושבה אל אלוקיה ואל גאולתה השלמה!   טוב ראי – לא פרשנות מילות רציפה ועוקבת יש כאן, כי אם לקט של ביאורי סוגיות, שמתבארים על פי הפסוקים. מובאים כאן זה לצד זה דברי אמונה רמים בצד בירורי הלכה נוקבים, המיישבים ומתממים את יסודות ההלכה המקובלים למעשה, עם צידוק וביאור מעשיהם של ישראל ומנהיגיהם. בנוסף, ימצא הקורא הערות של המחבר, גם השוואות ממקומות אחרים המוסיפים הבנה, הרחבת המושגים והארתם.   מומלץ מאוד!   288 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "טוב ראי - על יהושע שופטים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה