יאכלו ענוים וישבעו – הלכות כשרות המזון

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

יאכלו ענוים וישבעו! – מדריך עיוני להלכות כשרות המזון!

 

יאכלו ענוים וישבעו – סט של שני כרכים המהווים מדריך עיוני להלכות כשרות המזון. הספר מאפשר לכל מי שרוצה ללמוד את נושא כשרות המזון, לבוא בשעריו בצורה מסודרת, ברורה, יסודית ומעניינת, וכמובן לבחון את דפוסי התנהלותו במטבח לאור הלימוד.

 

יאכלו ענוים וישבעו – חידושו של הספר הוא בהיגיון הפנימי שבסדר שלו – תרשים זרימה המוביל את הלומד דרך מושגי ההלכה, באופן ברור ובנוי לתלפיות. הספר מיועד גם להיות לעזר רב ללומדי מבחני הרבנות הראשית ומבקש להדגיש כי אין בנושאים שנבחרו על ידי הרבנות על מנת לקבל תמונה מלאה של תחום כשרות המזון, אלא דווקא בהיקף המוצע בספר זה.

 

“ספרך החדש “יאכלו ענוים וישבעו” כשמו כן הוא, שליקטת ופירשת כל פרטי מצוות… ואתה מציע ומסביר את שיטות הפוסקים על כל פרט ופרט ובסוף אתה מציע בלשון בהירה הוראות מפורשות לקיום… ספרך יביא תועלת מרובה לכל המעיין בו ורבים ילכו לאורו ויתענגו רבנן ותלמידיהם וישתו בצמא את דבריך הברורים והבהירים…” (מתוך המלצת הרב נחום אליעזר רבינוביץ’, ראש ישיבת ברכת משה מעלה אדומים).

 

מומלץ מאוד!

 

שני כרכים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$21.01

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 39-1693
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   יאכלו ענוים וישבעו! – מדריך עיוני להלכות כשרות המזון!   יאכלו ענוים וישבעו – סט של שני כרכים המהווים מדריך עיוני להלכות כשרות המזון. הספר מאפשר לכל מי שרוצה ללמוד את נושא כשרות המזון, לבוא בשעריו בצורה מסודרת, ברורה, יסודית ומעניינת, וכמובן לבחון את דפוסי התנהלותו במטבח לאור הלימוד.   יאכלו ענוים וישבעו – חידושו של הספר הוא בהיגיון הפנימי שבסדר שלו – תרשים זרימה המוביל את הלומד דרך מושגי ההלכה, באופן ברור ובנוי לתלפיות. הספר מיועד גם להיות לעזר רב ללומדי מבחני הרבנות הראשית ומבקש להדגיש כי אין בנושאים שנבחרו על ידי הרבנות על מנת לקבל תמונה מלאה של תחום כשרות המזון, אלא דווקא בהיקף המוצע בספר זה.   “ספרך החדש “יאכלו ענוים וישבעו” כשמו כן הוא, שליקטת ופירשת כל פרטי מצוות… ואתה מציע ומסביר את שיטות הפוסקים על כל פרט ופרט ובסוף אתה מציע בלשון בהירה הוראות מפורשות לקיום… ספרך יביא תועלת מרובה לכל המעיין בו ורבים ילכו לאורו ויתענגו רבנן ותלמידיהם וישתו בצמא את דבריך הברורים והבהירים…” (מתוך המלצת הרב נחום אליעזר רבינוביץ’, ראש ישיבת ברכת משה מעלה אדומים).   מומלץ מאוד!   שני כרכים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "יאכלו ענוים וישבעו - הלכות כשרות המזון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה