יהודי בלילה – מסע בעקבות חלומותיו של רבי נחמן

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

יהודי בלילה – מסע בעקבות חלומותיו הקסומים של רבי נחמן מברסלב, מאת הרב אלחנן ניר!

 

קבוצת כלות נכנסת לתוך ישיבה ומתחילה לרקוד, מת מסתובב כאחד האדם בין חוגגים, רב מחליט כי עליו לגלח את זקנו ופאותיו, אדם מוצא את עצמו במרכזה של פרשיית ביוש כשאין לו מושג מה טוענים נגדו – כל אלה הם רק מקצת מחלומותיו הסוערים של רבי נחמן מברסלב, המורה החסידי הגדול בן המאה ה-18!

 

יהודי בלילה – ספר נפלא, ניסיון ראשון לגעת בעולם החלומות הברסלבי העלום – חלומותיו של רבי נחמן מברסלב, לפרש ולהעמיק בו, מאת המחבר הרב אלחנן ניר.

 

יהודי בלילה – זהו ספר העוסק בחיפוש האדם אחר עצמיותו ואחר אלוקיו, תוך שהוא חותר למגע עם הצדדים המודחקים של הנפש ודן באתגרי האמונה הניצבת מול השתלטות הטכנולוגיה.

מחיר באתר

$17.72

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1953
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   יהודי בלילה – מסע בעקבות חלומותיו הקסומים של רבי נחמן מברסלב, מאת הרב אלחנן ניר!   קבוצת כלות נכנסת לתוך ישיבה ומתחילה לרקוד, מת מסתובב כאחד האדם בין חוגגים, רב מחליט כי עליו לגלח את זקנו ופאותיו, אדם מוצא את עצמו במרכזה של פרשיית ביוש כשאין לו מושג מה טוענים נגדו – כל אלה הם רק מקצת מחלומותיו הסוערים של רבי נחמן מברסלב, המורה החסידי הגדול בן המאה ה-18!   יהודי בלילה – ספר נפלא, ניסיון ראשון לגעת בעולם החלומות הברסלבי העלום – חלומותיו של רבי נחמן מברסלב, לפרש ולהעמיק בו, מאת המחבר הרב אלחנן ניר.   יהודי בלילה – זהו ספר העוסק בחיפוש האדם אחר עצמיותו ואחר אלוקיו, תוך שהוא חותר למגע עם הצדדים המודחקים של הנפש ודן באתגרי האמונה הניצבת מול השתלטות הטכנולוגיה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "יהודי בלילה - מסע בעקבות חלומותיו של רבי נחמן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה