יוזבד, הקרב על הכתר

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

יוזבד – הקרב על הכתר, מאת המחברת מ. קינן, החלק השני והמשכו של “יוזבד – סודות אפלים“!

 

יוזבד – הקרב על הכתר – כאשר יצא יוזבד בנטיליאן מן היריד השנתי בדרכו חזרה לאחוזתו היפהפייה, הוא לא העלה בדעתו באיזו מהירות עתידים חייו להתהפך, ומהן השלכותיו מרחיקות הלכת של הסוד שהוא נושא כעת בליבו.

 

לרגעים נראים אויביו של יוזבד בלתי מנוצחים, ומלחמתו – חסרת סיכוי. אבל האם באמת אבדה כל תקווה ולא נותר אלא להרים את ידיו, להיכנע ולהצטרף לאויביה של הממלכה?

 

יוזבד – הקרב על הכתר – בעוד המלכודת נחפרת בסבלנות סביב חומותיה של מצודת בנטיליאן, מגלה שלוואן נסיכה של כוזר החדשה כי נותר לבדו. ואם אין בכך כדי למוטט את רוחו, הרי שהוא מגלה כי לא בקלות רבה כל כך יוכל להשתחרר מלפיתתו של אביו. רק אלרון, עבדו הנורדי של שלוואן, עליז ומאושר. אבל האם עתיד אושרו להימשך זמן רב? ומה יעלה בגורלו של הנסיך יקוואל, שהחלטותיו הסיטו את חייו הרחק הרחק מן הנתיב עליו חלם?

 

האם יצליחו הארבעה להיחלץ מן הסכנות האורבות להם באורח אישי, ולהתאחד כדי לעצור את אויביה של כוזר שאינם נרתעים מלהציף את אדמותיה בנהרות של דם ואש?

 

יוזבד – הקרב על הכתר – הוא חלקו השני והמשכו הישיר של הספר יוזבד – סודות אפלים מאת המחברת מ. קינן, ובו מגיע מאבקם של גיבוריו אל שיאו.

 

זהו סיפורו של מאבק המתחולל בשדות פתוחים וביערות סבוכים, בעיירות מנומנמות וברחובות כרך חורשי מזימות. סיפור המלכד לוחמים נורדים ומשוררים, חסרי בית ונסיכים, מנהיגים בעלי שאר רוח ויצורים שאינם דואגים אלא לעצמכם, ליצירה ספרותית תוססת שלא תיתן לכם להרפות ממנה עד לעמוד האחרון.

 

יוזבד – על שני חלקיו, הוא ספר המשך לשני רבי המכר איסתרק ומהללאל, אך מהווה ללא ספק יצירה בפני עצמה שתהנה גם את אלו שלא קראו את הספרים הקודמים בסדרה!

 

מומלץ מאוד!

 

582 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$16.01

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1785
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   יוזבד – הקרב על הכתר, מאת המחברת מ. קינן, החלק השני והמשכו של “יוזבד – סודות אפלים“!   יוזבד – הקרב על הכתר – כאשר יצא יוזבד בנטיליאן מן היריד השנתי בדרכו חזרה לאחוזתו היפהפייה, הוא לא העלה בדעתו באיזו מהירות עתידים חייו להתהפך, ומהן השלכותיו מרחיקות הלכת של הסוד שהוא נושא כעת בליבו.   לרגעים נראים אויביו של יוזבד בלתי מנוצחים, ומלחמתו – חסרת סיכוי. אבל האם באמת אבדה כל תקווה ולא נותר אלא להרים את ידיו, להיכנע ולהצטרף לאויביה של הממלכה?   יוזבד – הקרב על הכתר – בעוד המלכודת נחפרת בסבלנות סביב חומותיה של מצודת בנטיליאן, מגלה שלוואן נסיכה של כוזר החדשה כי נותר לבדו. ואם אין בכך כדי למוטט את רוחו, הרי שהוא מגלה כי לא בקלות רבה כל כך יוכל להשתחרר מלפיתתו של אביו. רק אלרון, עבדו הנורדי של שלוואן, עליז ומאושר. אבל האם עתיד אושרו להימשך זמן רב? ומה יעלה בגורלו של הנסיך יקוואל, שהחלטותיו הסיטו את חייו הרחק הרחק מן הנתיב עליו חלם?   האם יצליחו הארבעה להיחלץ מן הסכנות האורבות להם באורח אישי, ולהתאחד כדי לעצור את אויביה של כוזר שאינם נרתעים מלהציף את אדמותיה בנהרות של דם ואש?   יוזבד – הקרב על הכתר – הוא חלקו השני והמשכו הישיר של הספר יוזבד – סודות אפלים מאת המחברת מ. קינן, ובו מגיע מאבקם של גיבוריו אל שיאו.   זהו סיפורו של מאבק המתחולל בשדות פתוחים וביערות סבוכים, בעיירות מנומנמות וברחובות כרך חורשי מזימות. סיפור המלכד לוחמים נורדים ומשוררים, חסרי בית ונסיכים, מנהיגים בעלי שאר רוח ויצורים שאינם דואגים אלא לעצמכם, ליצירה ספרותית תוססת שלא תיתן לכם להרפות ממנה עד לעמוד האחרון.   יוזבד – על שני חלקיו, הוא ספר המשך לשני רבי המכר איסתרק ומהללאל, אך מהווה ללא ספק יצירה בפני עצמה שתהנה גם את אלו שלא קראו את הספרים הקודמים בסדרה!   מומלץ מאוד!   582 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "יוזבד, הקרב על הכתר"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה