יש לך כנפי רוח – הראי”ה קוק – בינוני/כיס

עלה למעלה, עלה
כי כוח עז לך.
יש לך כנפי רוח,
כנפי נשרים אבירם.
אל תכחש בם,
פן יכחשו לך.
דרוש אותם,
וימצאו לך מיד.

“אפילו כשימצא אדם את עצמו טבוע עמוק מאוד ברפש החיים, ידע שההתבודדות הפנימית תמציא לו בחזרה את עצמיותו אשר איבד, ואור נשמתו ישוב אליו!

כשמכירים את החיים יפה, אוהבים אותם כראוי. וכשאהבת החיים מספקת לשאיפת המשכתם, אין צורך ביראת המוות לסייע את עמדת החיים!

כל אדם יש לו את המסלול שלו שעל ידו הוא בא לאושרו, לתכלית הוויתו, שבו הוא מתדבק ביוצרו, ולא יכול לבוא למגמת חפצו במסלול אחר, אף על פי שהוא מסלול ישר בעד אחרים. לכן צריך כל אחד להיות מוקיר מאוד את מסלולו המיוחד!” (מאת המחבר).

יש לך כנפי רוח – ספר ייחודי ואיכותי המהווה קריאה גדולה לאדם להאמין בעצמו, בחייו, בטוב האלוקי ובאור שבהם, להאמין בערכם האלוקי.

יש לך כנפי רוח – הספר שקורא לקוראיו לפרוש כנפי רוח ולהגביה עוף! הספר שקורא לנו בקריאה גדולה לחיים שלמים ומלאים, חיי קודש אלוקים.

ספר מומלץ מאוד! מלא בתובנות והגיגים נפלאים לכל זמן ומצב בחיים! מאת המחבר הרב אברהם יצחק הכהן קוק.

382 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$9.26

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1781
תיאור הספר עלה למעלה, עלה כי כוח עז לך. יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירם. אל תכחש בם, פן יכחשו לך. דרוש אותם, וימצאו לך מיד. “אפילו כשימצא אדם את עצמו טבוע עמוק מאוד ברפש החיים, ידע שההתבודדות הפנימית תמציא לו בחזרה את עצמיותו אשר איבד, ואור נשמתו ישוב אליו! כשמכירים את החיים יפה, אוהבים אותם כראוי. וכשאהבת החיים מספקת לשאיפת המשכתם, אין צורך ביראת המוות לסייע את עמדת החיים! כל אדם יש לו את המסלול שלו שעל ידו הוא בא לאושרו, לתכלית הוויתו, שבו הוא מתדבק ביוצרו, ולא יכול לבוא למגמת חפצו במסלול אחר, אף על פי שהוא מסלול ישר בעד אחרים. לכן צריך כל אחד להיות מוקיר מאוד את מסלולו המיוחד!” (מאת המחבר). יש לך כנפי רוח – ספר ייחודי ואיכותי המהווה קריאה גדולה לאדם להאמין בעצמו, בחייו, בטוב האלוקי ובאור שבהם, להאמין בערכם האלוקי. יש לך כנפי רוח – הספר שקורא לקוראיו לפרוש כנפי רוח ולהגביה עוף! הספר שקורא לנו בקריאה גדולה לחיים שלמים ומלאים, חיי קודש אלוקים. ספר מומלץ מאוד! מלא בתובנות והגיגים נפלאים לכל זמן ומצב בחיים! מאת המחבר הרב אברהם יצחק הכהן קוק. 382 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "יש לך כנפי רוח - הראי"ה קוק - בינוני/כיס"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה