ישיבות בגדאד, כרך ראשון

“קנקן חדש מלא ישן…”

“באותן שנים טרופות לא קם איש על העדה אשר ראה לנכון לתעד את החיים הרוחניים בבגדאד על כל מכלוליהם, ובפרט את חכמיה ומנהיגיה הרוחניים אשר הם הם שעמדו בראש המחנה לאורך הדורות בקהילה הזו…”

ישיבות בגדאד – ספר ייחודי המאגד מחקר מקיף על הווי הישיבות בבגדאד במאות האחרונות, התהוותן והשפעתן לדורות. ראשי הישיבות, תלמידיהם וחיבורי, דיינים ובעלי הוראה, מקובלים ובני חוגם, חכמים ודרשנים, משוררים ופייטנים חזקים וסופרים.

ישיבות בגדאד – בספר ייחודי זה שחיבר הרב משה ש. שבת ימצא הקורא פרטים מעניינים אודות הווי הישיבות, חכמיה הגדולים של בגדאד – מרן הגאון רבי צדקה חוצין בעל “שו”ת צדקה ומשפט”, הגאון רבי צאלח מצליח ראש ישיבת בגדאד ואב בית דין וריש מתא, מרן הגאון רבי משה חיים גאון ההלכה ותלמידיו, הגאון רבי ראובן נאווי אביר התורה, הגאון רבי יעקב יוסף הרופא המחבר הגדול ועוד.

בספר תמונות מקוריות וייחודיות.  מומלץ מאוד!

450 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$18.25

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1887
תיאור הספר “קנקן חדש מלא ישן…” “באותן שנים טרופות לא קם איש על העדה אשר ראה לנכון לתעד את החיים הרוחניים בבגדאד על כל מכלוליהם, ובפרט את חכמיה ומנהיגיה הרוחניים אשר הם הם שעמדו בראש המחנה לאורך הדורות בקהילה הזו…” ישיבות בגדאד – ספר ייחודי המאגד מחקר מקיף על הווי הישיבות בבגדאד במאות האחרונות, התהוותן והשפעתן לדורות. ראשי הישיבות, תלמידיהם וחיבורי, דיינים ובעלי הוראה, מקובלים ובני חוגם, חכמים ודרשנים, משוררים ופייטנים חזקים וסופרים. ישיבות בגדאד – בספר ייחודי זה שחיבר הרב משה ש. שבת ימצא הקורא פרטים מעניינים אודות הווי הישיבות, חכמיה הגדולים של בגדאד – מרן הגאון רבי צדקה חוצין בעל “שו”ת צדקה ומשפט”, הגאון רבי צאלח מצליח ראש ישיבת בגדאד ואב בית דין וריש מתא, מרן הגאון רבי משה חיים גאון ההלכה ותלמידיו, הגאון רבי ראובן נאווי אביר התורה, הגאון רבי יעקב יוסף הרופא המחבר הגדול ועוד. בספר תמונות מקוריות וייחודיות.  מומלץ מאוד! 450 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ישיבות בגדאד, כרך ראשון"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה