ישראל במועדן

"כמה אור, שמחה, אהבה, ישרות וטהרה מעניקות לנו השעות הקדושות בהן אנו נכנסים להיכלות הנפלאים של הימים הטובים… הרטט שעובר בכל יהודי בשעת כל נדרי, השמחה והשירה כשאנו חבוקים בתוככי הסוכה, האור בעיניים שניתז מהנרות הקדושים של חנוכה, השמחה המתפרצת של פורים והרגשת החירות בהסבת פסח… "

 

ישראל במעדן – ספר ייחודי הסובב סביב מעגל השנה במחיצת הרב דן זצ"ל והמאגד תפילות, קידושים, לשם יחוד, סגולות ודברי התעוררות לחגי ומועדי ישראל.

 

ישראל במועדן – אצל הרב דן החגים היו מלאים בצבע וחיות. בהכנות לחגים והמועדים ובמהלך החגים עצמם לא היה כמעט רגע ריק. הוא היה ממלא אותם בחוויות של דבקות וקרבת השם, וכל מי שהיה מסביבו זכה לטעום את החג במלוא הדרו.

 

ישראל במועדן – "בחדר הלימוד של אבא", כפי שמציינים בני המשפחה, "היה ארון מיוחד בו היה שומר מעטפות חומות גדולות. בתוכן היו המון חובורת ודפים מיוחדים עם תפילות המתאימות לכל חג". ואכן, גדולי ישראל לאורך כל הדורות הוסיפו תפילות נפלאות לפני מצוות החגים מפרי עטם, תפילות שמוסיפות נופך של עומק, כיוונון והכנה לכל מצווה.

 

ישראל במועדן – "בספר ייחודי זה", כותבים בני המשפחה, "החלטנו ללכת בדרכו של אבא זצ"ל ולזכות את הציבור בתפילות מיוחדות לכל חג שנכתבו על ידי גדולי עולם ממזרח וממערב. בין הבתרים שזרנו דברי התעוררות של גדולי הדורות על מעלת החג והמועד, וסיפורים ודברי תורה מעוררים מאבינו – הרב דן זצ"ל, על מנת להעניק משהו מטעם החג המיוחד שלו".

 

חובה בכל בית! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית המעשירה את שולחן החג!

 

403 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.02

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 35-1687
תיאור הספר "כמה אור, שמחה, אהבה, ישרות וטהרה מעניקות לנו השעות הקדושות בהן אנו נכנסים להיכלות הנפלאים של הימים הטובים… הרטט שעובר בכל יהודי בשעת כל נדרי, השמחה והשירה כשאנו חבוקים בתוככי הסוכה, האור בעיניים שניתז מהנרות הקדושים של חנוכה, השמחה המתפרצת של פורים והרגשת החירות בהסבת פסח… "   ישראל במעדן – ספר ייחודי הסובב סביב מעגל השנה במחיצת הרב דן זצ"ל והמאגד תפילות, קידושים, לשם יחוד, סגולות ודברי התעוררות לחגי ומועדי ישראל.   ישראל במועדן – אצל הרב דן החגים היו מלאים בצבע וחיות. בהכנות לחגים והמועדים ובמהלך החגים עצמם לא היה כמעט רגע ריק. הוא היה ממלא אותם בחוויות של דבקות וקרבת השם, וכל מי שהיה מסביבו זכה לטעום את החג במלוא הדרו.   ישראל במועדן – "בחדר הלימוד של אבא", כפי שמציינים בני המשפחה, "היה ארון מיוחד בו היה שומר מעטפות חומות גדולות. בתוכן היו המון חובורת ודפים מיוחדים עם תפילות המתאימות לכל חג". ואכן, גדולי ישראל לאורך כל הדורות הוסיפו תפילות נפלאות לפני מצוות החגים מפרי עטם, תפילות שמוסיפות נופך של עומק, כיוונון והכנה לכל מצווה.   ישראל במועדן – "בספר ייחודי זה", כותבים בני המשפחה, "החלטנו ללכת בדרכו של אבא זצ"ל ולזכות את הציבור בתפילות מיוחדות לכל חג שנכתבו על ידי גדולי עולם ממזרח וממערב. בין הבתרים שזרנו דברי התעוררות של גדולי הדורות על מעלת החג והמועד, וסיפורים ודברי תורה מעוררים מאבינו – הרב דן זצ"ל, על מנת להעניק משהו מטעם החג המיוחד שלו".   חובה בכל בית! מתאים כמתנה ייחודית ומקורית המעשירה את שולחן החג!   403 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ישראל במועדן"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה