כל כתבי רבי נחמן מברסלב בכרך אחד מחולק ללימוד יומי – גדול

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

כל כתבי רבי נחמן מברסלב ללימוד יומי בספר אחד!

 

כל כתבי רבינו – לקט נפלא של כל ספרי רבי נחמן מברסלב בספר אחד ללימוד לפי סדר ימות השנה. ערך וליקט הרב אליהו עטייה.

 

כל כתבי רבינו – בספר זה מאוגדים ספריו החשובים של רבי נחמן מברסלב המהווים את ספרי חסידות ברסלב, ספרים נפלאים עליהם אמר רבי נחמן דברים מעוררים להתעלות רוחנית, על תחילתה של הגאולה, איך לעורר את הישנים ועוד – ליקוטי מוהר”ן, ספר המידות, סיפורי מעשיות, שיחות הר”ן, חיי מוהר”ן, שבחי הר”ן, תיקון הכללי.

 

“סיפר לי אחד שהיה (רבינו) משבח מאוד את תורתו לפניו, והפליג מאוד בגדולת נפלאות תורתו. ואמר שצריכין להשתדל מאוד לקנות ספריו כי אפילו כשועמדין בתיבה ומגדל (ארון) הם טובה גדולה, כי ספריו הם שמירה גדולה בבית, לשמור עם העשירות וממון האדם מכל ההזקות…” (חיי מוהר”ן שנ”V).

מחיר באתר

$11.90

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4300
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   כל כתבי רבי נחמן מברסלב ללימוד יומי בספר אחד!   כל כתבי רבינו – לקט נפלא של כל ספרי רבי נחמן מברסלב בספר אחד ללימוד לפי סדר ימות השנה. ערך וליקט הרב אליהו עטייה.   כל כתבי רבינו – בספר זה מאוגדים ספריו החשובים של רבי נחמן מברסלב המהווים את ספרי חסידות ברסלב, ספרים נפלאים עליהם אמר רבי נחמן דברים מעוררים להתעלות רוחנית, על תחילתה של הגאולה, איך לעורר את הישנים ועוד – ליקוטי מוהר”ן, ספר המידות, סיפורי מעשיות, שיחות הר”ן, חיי מוהר”ן, שבחי הר”ן, תיקון הכללי.   “סיפר לי אחד שהיה (רבינו) משבח מאוד את תורתו לפניו, והפליג מאוד בגדולת נפלאות תורתו. ואמר שצריכין להשתדל מאוד לקנות ספריו כי אפילו כשועמדין בתיבה ומגדל (ארון) הם טובה גדולה, כי ספריו הם שמירה גדולה בבית, לשמור עם העשירות וממון האדם מכל ההזקות…” (חיי מוהר”ן שנ”V).

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "כל כתבי רבי נחמן מברסלב בכרך אחד מחולק ללימוד יומי - גדול"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה