כלכלה יהודית – שלום פריד

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

כלכלה יהודית – להאיר את משעולי החיים הכלכליים עם זרקורי האמונה והביטחון!

 

כלכלה יהודית – ספר ייחודי המאגד מונולוגיים אמיתיים ומרתקים מכלי ראשון של אנשים בני דורנו שזכו להאיר את משעולי חייהם הכלכליים בזרקורי האמונה והביטחון, מאת המחבר שלום פריד.

 

כלכלה וביטחון – הסיפורים מכילים שילוב נדיר ועוצמתי של סיפורים אמיתיים שהתרחשו במציאות והוצגו בכלי ראשון, בסגנון כתיבה ייחודי ומרתק הנוגע עמוק בלב, ובד בבד שילבו רצף של סיפורי השגחה פרטית שיד אחת קושרת אותם לאמונת אומן מוחשית של יהודים מכל גווני הקשת התורנית. בספר זה משתפות אותנו הדמויות לא רק בסוף הטוב של סיפורן – הישועה הפלאית וגילויי ההשגחה העליונה שראו עין בעין, אלא גם במה שקדם לכך – במחשבות האמונה וניסיונות ההתחזקות במהלך ההתמודדויות שחוו. הן מוסיפות ומספרות על ההארות הנפלאות והתובנות האישיות הרוחניות והמעמיקות שנטלו כצידה לדרך מההתרחשות שאירעה להן.

 

מומלץ מאוד! ספר ייחודי המעניק כלים נפלאים להתמודדויות ואתגרי החיים, ובעיקר הכלכליים!

 

319 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$11.90

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 44-186
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   כלכלה יהודית – להאיר את משעולי החיים הכלכליים עם זרקורי האמונה והביטחון!   כלכלה יהודית – ספר ייחודי המאגד מונולוגיים אמיתיים ומרתקים מכלי ראשון של אנשים בני דורנו שזכו להאיר את משעולי חייהם הכלכליים בזרקורי האמונה והביטחון, מאת המחבר שלום פריד.   כלכלה וביטחון – הסיפורים מכילים שילוב נדיר ועוצמתי של סיפורים אמיתיים שהתרחשו במציאות והוצגו בכלי ראשון, בסגנון כתיבה ייחודי ומרתק הנוגע עמוק בלב, ובד בבד שילבו רצף של סיפורי השגחה פרטית שיד אחת קושרת אותם לאמונת אומן מוחשית של יהודים מכל גווני הקשת התורנית. בספר זה משתפות אותנו הדמויות לא רק בסוף הטוב של סיפורן – הישועה הפלאית וגילויי ההשגחה העליונה שראו עין בעין, אלא גם במה שקדם לכך – במחשבות האמונה וניסיונות ההתחזקות במהלך ההתמודדויות שחוו. הן מוסיפות ומספרות על ההארות הנפלאות והתובנות האישיות הרוחניות והמעמיקות שנטלו כצידה לדרך מההתרחשות שאירעה להן.   מומלץ מאוד! ספר ייחודי המעניק כלים נפלאים להתמודדויות ואתגרי החיים, ובעיקר הכלכליים!   319 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "כלכלה יהודית - שלום פריד"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה