לא לבד

מי יישן בחדר בו נלחשו כל כך הרבה סודות? אולי ילד בן גילו ואולי פעוטה בת שנתיים, היא בוודאי תחבק את הבובה שלה ותירדם אחת-שתיים, בלי לסבול מנדודי שינה מייסרים כמוהו…

 

לא לבד – סיפור מסע עלילה סוחף של שמוליק, גיבור הספר, הלוקח את הקורא למחוזות מרתקים מעבר לים, עד לסיומו המאלף עם חואן, נער ממגורשי ספרד, מאת המחברת א. בת מלך. רוצים להצטרף?

 

לא לבד – בדרך נמלט שמוליק משודדי הים, נזהר מנחש ארסי באי בודד, אפילו מתעמת עם חומט הטורקי ויחד עם הקוראים מגלה את הכד המסתורי בו מסתתרת תגלית עתיקת יומין… מה עוד?

 

לא לבד – יש עוד הרבה מתח בעלילה המרתקת הזו, בואו והצטרפו ויחד תחושו לאורך כל הרפתקה מותחת שבכל מצב אנחנו לא לבד!!!

 

ספר זה מוקדש לכל המתמודדים שמוצאים כוחות בלב להאמין שהכל לטובה, אפילו בהסתרה שבהסתרה!

 

סוחף, מותח ומרגש!!!

 

208 עמודים, כריכה רכה.

מחיר באתר

$14.55

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1777
תיאור הספר מי יישן בחדר בו נלחשו כל כך הרבה סודות? אולי ילד בן גילו ואולי פעוטה בת שנתיים, היא בוודאי תחבק את הבובה שלה ותירדם אחת-שתיים, בלי לסבול מנדודי שינה מייסרים כמוהו…   לא לבד – סיפור מסע עלילה סוחף של שמוליק, גיבור הספר, הלוקח את הקורא למחוזות מרתקים מעבר לים, עד לסיומו המאלף עם חואן, נער ממגורשי ספרד, מאת המחברת א. בת מלך. רוצים להצטרף?   לא לבד – בדרך נמלט שמוליק משודדי הים, נזהר מנחש ארסי באי בודד, אפילו מתעמת עם חומט הטורקי ויחד עם הקוראים מגלה את הכד המסתורי בו מסתתרת תגלית עתיקת יומין… מה עוד?   לא לבד – יש עוד הרבה מתח בעלילה המרתקת הזו, בואו והצטרפו ויחד תחושו לאורך כל הרפתקה מותחת שבכל מצב אנחנו לא לבד!!!   ספר זה מוקדש לכל המתמודדים שמוצאים כוחות בלב להאמין שהכל לטובה, אפילו בהסתרה שבהסתרה!   סוחף, מותח ומרגש!!!   208 עמודים, כריכה רכה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לא לבד"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה