לא תנצחו אותי, 2

“חמיד הכניס שתי אצבעות אל פיו ושרק שריקה ממושכת. האיש שיצא מן ה’כניס’ והחל פוסע כבר במורד הרחוב, הסתובב לאחור לשמע השריקה. הוא נרעד קלות משהבחין במוסלמי שנראה כמו אורב לו.  “יש לי סוד גדול!” מיהר חמיד לומר, “סוד גדול וחשוב ליהודים. אבל תבטיח לי שלא תספר לי מי גילה לך אותו”. היהודי, דוד הלחאם שמו, חש בליבו שהסוד באמת רציני. נראה שהבחור סיכן את עצמו כדי לגלותו. פניו אומרות שלום. החשש מפני המוסלמי פג מעט והוא היטה את אוזנו לשמוע. “לא אספר!” הבטיח דוד, “אעביר את הדברים רק למנהיגי הקהילה…”

 

לא תנצחו אותי, 2 – סיפור עלילה היסטורית מרתקת על הצלתה של נשמה יהודית מסכנת שמד בשלטון האימאם בתימן, המשך לחלק הראשון מאת א. נחושתן.

 

לא תנצחו אותי, 2 – עלילה מרתקת שנשזרה בסערת עליית יהודי תימן לארץ, והניסיונות הקשים שניצבו בפניהם בחינוך הילדים. עלילה שנקראה בהתעניינות מרובה על ידי קוראים מכל הגילאים.

 

מומלץ מאוד!

 

231 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.60

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 38-1790
תיאור הספר “חמיד הכניס שתי אצבעות אל פיו ושרק שריקה ממושכת. האיש שיצא מן ה’כניס’ והחל פוסע כבר במורד הרחוב, הסתובב לאחור לשמע השריקה. הוא נרעד קלות משהבחין במוסלמי שנראה כמו אורב לו.  “יש לי סוד גדול!” מיהר חמיד לומר, “סוד גדול וחשוב ליהודים. אבל תבטיח לי שלא תספר לי מי גילה לך אותו”. היהודי, דוד הלחאם שמו, חש בליבו שהסוד באמת רציני. נראה שהבחור סיכן את עצמו כדי לגלותו. פניו אומרות שלום. החשש מפני המוסלמי פג מעט והוא היטה את אוזנו לשמוע. “לא אספר!” הבטיח דוד, “אעביר את הדברים רק למנהיגי הקהילה…”   לא תנצחו אותי, 2 – סיפור עלילה היסטורית מרתקת על הצלתה של נשמה יהודית מסכנת שמד בשלטון האימאם בתימן, המשך לחלק הראשון מאת א. נחושתן.   לא תנצחו אותי, 2 – עלילה מרתקת שנשזרה בסערת עליית יהודי תימן לארץ, והניסיונות הקשים שניצבו בפניהם בחינוך הילדים. עלילה שנקראה בהתעניינות מרובה על ידי קוראים מכל הגילאים.   מומלץ מאוד!   231 עמודים סוחפים ומרתקים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לא תנצחו אותי, 2"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה