לחיות אמונה – חיי שלווה דרך אמונה

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

לחיות אמונה – מסע אל חיי שלווה דרך האמונה!

 

לחיות אמונה – מסע מרתק וסוחף דרך שיחותיו של הרב דוד אשיר – מחבר הספר, אל האמונה וחיי שלווה ורוגע.

 

לחיות אמונה – חשבו על חיים בלי מתח, בלי פחד, בלי חרדה. האם זו פנטזיה, חלום בלתי מציאותי? או שאולי… אפשר להגשים אותו? והאם אתם יכולים להגשים אותו? התשובה הברורה של חז”ל לשאלות יסודיות אלו היא – כן! אתם יכולים לחיחות חיים של שלווה, רוגע ושמחה, ללא קשר למה שקורה סביבכם. כל מה שאתם צריכים זו אמונה. אמונה בבורא ובחסדו, אמונה שהוא דואג לכם, יודע מה טוב לכם ושכל מה שקורה לכם לטוב ולמוטב, וכל מה שאתם זוכים להשיג – הכל ממנו יתברך.

 

במסע זה תתכוננו לאבד את המטען שלכם – מטען של לחץ, בהלה, חרטות ודאגות. תשמחו להרגיש קלילים בעודכם מתירים את צרותיכם מאחור, מפליגים בביטחון ובאושר אל מסע חייכם – בדרך אל האמונה!

 

אם אתם מאמינים בכך בכל ליבכם ורוצים את זה – אתם בדרך אל האמונה, במשועל המוביל לשמחת חיים אמיתית! והספר הזה הוא בדיוק בשבילכם!

 

309 עמודים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$14.63

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-2097
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   לחיות אמונה – מסע אל חיי שלווה דרך האמונה!   לחיות אמונה – מסע מרתק וסוחף דרך שיחותיו של הרב דוד אשיר – מחבר הספר, אל האמונה וחיי שלווה ורוגע.   לחיות אמונה – חשבו על חיים בלי מתח, בלי פחד, בלי חרדה. האם זו פנטזיה, חלום בלתי מציאותי? או שאולי… אפשר להגשים אותו? והאם אתם יכולים להגשים אותו? התשובה הברורה של חז”ל לשאלות יסודיות אלו היא – כן! אתם יכולים לחיחות חיים של שלווה, רוגע ושמחה, ללא קשר למה שקורה סביבכם. כל מה שאתם צריכים זו אמונה. אמונה בבורא ובחסדו, אמונה שהוא דואג לכם, יודע מה טוב לכם ושכל מה שקורה לכם לטוב ולמוטב, וכל מה שאתם זוכים להשיג – הכל ממנו יתברך.   במסע זה תתכוננו לאבד את המטען שלכם – מטען של לחץ, בהלה, חרטות ודאגות. תשמחו להרגיש קלילים בעודכם מתירים את צרותיכם מאחור, מפליגים בביטחון ובאושר אל מסע חייכם – בדרך אל האמונה!   אם אתם מאמינים בכך בכל ליבכם ורוצים את זה – אתם בדרך אל האמונה, במשועל המוביל לשמחת חיים אמיתית! והספר הזה הוא בדיוק בשבילכם!   309 עמודים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לחיות אמונה - חיי שלווה דרך אמונה"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה