לחיות תהלים – הרב חנן פורת על התהלים

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

לחיות תהלים! מאמריו הייחודיים של הרב חנן פורת ז"ל על פרקים א-סג!

 

לחיות תהלים – זיקתו העמוקה של הרב חנן פורת ז"ל לספר התהלים באה לידי ביטוי בפירושים והביאורים שנתן לפסוקים של הספר שכה אהב והיה מחובר אליו – ספר התהלים, שאת פרקיו, כך אמר פעמים רבות, צריך לא רק להגיד, ללמוד או להתפלל – אלא יש לחיות! הוא הזדהה עם הספר וחי את תכניו כמו יצאו מפיו שלו ותאמו את שורש נשמתו, נשמה שביקשה כל חייה להפוך תורה לתפילה.

 

לחיות תהלים – כולל את מאמריו של הרב חנן פורת ז"ל לפרקים  א-סג, שאותם הספיק לכתוב ולפרסם עוד בחייו. חלקו השני של הספר על שאר הפרקים נכתב בידי יהודה עציון – תלמידו וחברו, על פי הערותיו של הרב פורת, אותן רשם בשולי ספרו האישי בכתב יד קטן וצפוף.

 

הספר רואה אור יותר מחמש שנים אחרי מותו, והוא מתבסס על אסופת מאמרים שהתפרסמו בשנים תש"ע-תשע"ג במדור "נקודת אור במזמור" בעלון "מעט מן האור", בו ביקש הרב פורת להאיר מספר נקודות בכל מזמור, במגמה לעורר את המתבונן ולהוסיף ולהעמיק בדרכו שלו במזמור.

 

מומלץ מאוד!

 

535 עמודים מרתקים ומלאים בתובנות ומסרים מאלפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$21.01

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 42-1960
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   לחיות תהלים! מאמריו הייחודיים של הרב חנן פורת ז"ל על פרקים א-סג!   לחיות תהלים – זיקתו העמוקה של הרב חנן פורת ז"ל לספר התהלים באה לידי ביטוי בפירושים והביאורים שנתן לפסוקים של הספר שכה אהב והיה מחובר אליו – ספר התהלים, שאת פרקיו, כך אמר פעמים רבות, צריך לא רק להגיד, ללמוד או להתפלל – אלא יש לחיות! הוא הזדהה עם הספר וחי את תכניו כמו יצאו מפיו שלו ותאמו את שורש נשמתו, נשמה שביקשה כל חייה להפוך תורה לתפילה.   לחיות תהלים – כולל את מאמריו של הרב חנן פורת ז"ל לפרקים  א-סג, שאותם הספיק לכתוב ולפרסם עוד בחייו. חלקו השני של הספר על שאר הפרקים נכתב בידי יהודה עציון – תלמידו וחברו, על פי הערותיו של הרב פורת, אותן רשם בשולי ספרו האישי בכתב יד קטן וצפוף.   הספר רואה אור יותר מחמש שנים אחרי מותו, והוא מתבסס על אסופת מאמרים שהתפרסמו בשנים תש"ע-תשע"ג במדור "נקודת אור במזמור" בעלון "מעט מן האור", בו ביקש הרב פורת להאיר מספר נקודות בכל מזמור, במגמה לעורר את המתבונן ולהוסיף ולהעמיק בדרכו שלו במזמור.   מומלץ מאוד!   535 עמודים מרתקים ומלאים בתובנות ומסרים מאלפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לחיות תהלים - הרב חנן פורת על התהלים"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה