לחם הפנים עם תיקון סעודה – גדול

חדש! חובה בכל בית וספרייה!

 

לחם הפנים הגדול! – כלים ועצות מעשיות בעניין האכילה!

 

לחם הפנים הגדול – ספר העוסק בענייני קדושת האכילה בבחינת לחם הפנים, עם עצות מעשיות ומחזקות לכל אדם באשר הוא על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב ותלמידיו. עם תיקון סעודה וזמירות לשבת.

 

“על ידי אכילה בכשרות כראוי, שאוכל במתינות ואינו אוכל בדרך הלעטה, על ידי זה נתתקן השכל ונכנע הכסילות, אבל כשאוכל כזולל וסובא על ידי זה מתגבר הכסילות על השכל, ועל ידי זה נחשך אצלו אור הצדיק ואינו יכול לקבל ממנו יראה ואהבה” (רבי נחמן מברסלב, ליקוטי מוהר”ן יז).

 

348 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

מחיר באתר

$13.20

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4240
תיאור הספר חדש! חובה בכל בית וספרייה!   לחם הפנים הגדול! – כלים ועצות מעשיות בעניין האכילה!   לחם הפנים הגדול – ספר העוסק בענייני קדושת האכילה בבחינת לחם הפנים, עם עצות מעשיות ומחזקות לכל אדם באשר הוא על פי משנתו של רבי נחמן מברסלב ותלמידיו. עם תיקון סעודה וזמירות לשבת.   “על ידי אכילה בכשרות כראוי, שאוכל במתינות ואינו אוכל בדרך הלעטה, על ידי זה נתתקן השכל ונכנע הכסילות, אבל כשאוכל כזולל וסובא על ידי זה מתגבר הכסילות על השכל, ועל ידי זה נחשך אצלו אור הצדיק ואינו יכול לקבל ממנו יראה ואהבה” (רבי נחמן מברסלב, ליקוטי מוהר”ן יז).   348 עמודים מרתקים וסוחפים, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לחם הפנים עם תיקון סעודה - גדול"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה