ליקוטי מוהר”ן – הוצאת דביר ביתך – כריכה רכה

“ואמר, שהספר שלו יהיה חשוב מאוד, ויבקשוהו ויחפשוהו
מאוד, ויודפס ויחזור ויודפס כמה וכמה פעמים ויהיה חשוב
מאוד, רק נכספתי לראות זאת ואהיה אני עומד ומסתכל…”

“פעם אחת היה משבח את הספר שלו מאוד, ואמר שיכולים
להיות נעשה בעל תשובה גמור על ידי לימוד הספר שלו. והיה
חפץ ומשתוקק מאוד שידפיסו ספרו עוד כמה פעמים ויתפשטו
בעולם. ואמר שיהיו בני אדם שילמדו ויתפללו על ידי הספר
הזה…”

“ואמר, שמי שישב ויעסוק בספריו רק בלי קנטור וניצחון,
ויסתכל בו באמת, אז בודאי יהיו נבקעים אצלו כל גידי קשיות
לבבו. ואמר שכל אדם צריך להשתדל לקנות הספר שלו. ומי
שאין לו במה לקנות וכו’, ימכור כר מתחת ראשו ויקנה את
הספר שלו!…”

ליקוטי מוהר”ן – ספר זה הינו הספר המרכזי ויצירת הפאר של רבי נחמן מברסלב, בו נקבצו כל התורות שאמר. ‘תורה’ הינו כינוי למאמר עמוק מאוד שהיה נאמר על ידי רבי נחמן מברסלב בהזדמנויות מיוחדות, כגון ראש השנה, חנוכה, פסח, שבועות ועוד. כל תורה היא יחידה אחת שלמה המורכבת מכמה סעיפים כאשר יש קשר מובהק בין כל חלקיה, והיא כוללת בתוכה מושגים רבים מעולם הקבלה והחסידות, וראיות שונות מפסוקים וספרי התלמוד והמדרשים. רבי נחמן גילה שכל תורה היא השגה גבוהה מאוד הנמשכת מעולמות רוחניים גבוהים מאוד, ולכן למרות שרבי נחמן צמצם את הדברים והסבירם ככל הניתן, עדיין, הם אינם מובנים לאנשים כערכנו ויש לעמול רבות כדי להבין את עומק הדברים והקשרם. אך גם לפי קוצר הבנתנו ניתן ללמוד מכל תורה הדרכות רבות למעשה ועצות נפלאות בעבודת השם, ויש להשתדל לקיים את הדברים בפשיטות ולהתפלל על כך לבורא עולם.

ליקוטי מוהר”ן – ספר זה מלא מוסר והתעוררות גדולה לבורא עולם, ומי שיעסוק בו באמת יבקעו גידי קשיות לבבו, ויש להשתדל לקיים את הדברים בפשיטות, ולפי גודל היגיעה והעיון יפתחו לאדם שערים ורבדים נוספים של הבנה והעמקה.

ליקוטי מוהר”ן – רבי נחמן מברסלב גילה גם שכל תורה היא הקדמה, כלו

מחיר באתר

$10.31

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4203
תיאור הספר “ואמר, שהספר שלו יהיה חשוב מאוד, ויבקשוהו ויחפשוהו מאוד, ויודפס ויחזור ויודפס כמה וכמה פעמים ויהיה חשוב מאוד, רק נכספתי לראות זאת ואהיה אני עומד ומסתכל…” “פעם אחת היה משבח את הספר שלו מאוד, ואמר שיכולים להיות נעשה בעל תשובה גמור על ידי לימוד הספר שלו. והיה חפץ ומשתוקק מאוד שידפיסו ספרו עוד כמה פעמים ויתפשטו בעולם. ואמר שיהיו בני אדם שילמדו ויתפללו על ידי הספר הזה…” “ואמר, שמי שישב ויעסוק בספריו רק בלי קנטור וניצחון, ויסתכל בו באמת, אז בודאי יהיו נבקעים אצלו כל גידי קשיות לבבו. ואמר שכל אדם צריך להשתדל לקנות הספר שלו. ומי שאין לו במה לקנות וכו’, ימכור כר מתחת ראשו ויקנה את הספר שלו!…” ליקוטי מוהר”ן – ספר זה הינו הספר המרכזי ויצירת הפאר של רבי נחמן מברסלב, בו נקבצו כל התורות שאמר. ‘תורה’ הינו כינוי למאמר עמוק מאוד שהיה נאמר על ידי רבי נחמן מברסלב בהזדמנויות מיוחדות, כגון ראש השנה, חנוכה, פסח, שבועות ועוד. כל תורה היא יחידה אחת שלמה המורכבת מכמה סעיפים כאשר יש קשר מובהק בין כל חלקיה, והיא כוללת בתוכה מושגים רבים מעולם הקבלה והחסידות, וראיות שונות מפסוקים וספרי התלמוד והמדרשים. רבי נחמן גילה שכל תורה היא השגה גבוהה מאוד הנמשכת מעולמות רוחניים גבוהים מאוד, ולכן למרות שרבי נחמן צמצם את הדברים והסבירם ככל הניתן, עדיין, הם אינם מובנים לאנשים כערכנו ויש לעמול רבות כדי להבין את עומק הדברים והקשרם. אך גם לפי קוצר הבנתנו ניתן ללמוד מכל תורה הדרכות רבות למעשה ועצות נפלאות בעבודת השם, ויש להשתדל לקיים את הדברים בפשיטות ולהתפלל על כך לבורא עולם. ליקוטי מוהר”ן – ספר זה מלא מוסר והתעוררות גדולה לבורא עולם, ומי שיעסוק בו באמת יבקעו גידי קשיות לבבו, ויש להשתדל לקיים את הדברים בפשיטות, ולפי גודל היגיעה והעיון יפתחו לאדם שערים ורבדים נוספים של הבנה והעמקה. ליקוטי מוהר”ן – רבי נחמן מברסלב גילה גם שכל תורה היא הקדמה, כלו

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ליקוטי מוהר"ן - הוצאת דביר ביתך - כריכה רכה"?

האימייל לא יוצג באתר.

More titles from this Author

פריטים

  • עורך: רבי נחמן מברסלב
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה