שלום מלכות חלק א על ליקוטי מוהר”ן

חדש – במהדורה חדשה ומורחבת!
ישמחו התלמידים ויגילו הלומדים בהופיע הפירוש לספר הקדוש “ליקוטי מוהר”ן” מאת הרב שלום ארוש שליט”א, ונקרא בשם: “שלום מלכות” – על 40 תורות! (א’ – מ’)

ביאור קל ובהיר השווה לכל נפש קטן כגדול, בהסכמתם של גדולי הדור כגון: ר’ אליעזר ברלנד שליט”א, שכתב שפירוש זה צריך להתפשט בכל קהל ישראל ובכל העולם כולו, ובהסכמת הרב עובדיה יוסף שליט”א אשר אמר כי יום גדול ונשגב הוא בהגלות הספר הנותן אמרי שפר לרבינו נחמן מברסלב זיע”א עם פי’ שלום מלכות וע”י פירוש זה יהיו שפתותיו של צדיק דובבות בקבר, ובהסכמת חכם אברהם חי שליט”א.
חובה בכל בית!
517 עמ’, 17X25 ס”מ, כריכה קשה.

מחיר באתר

$15.69

המלאי אזל

שלחו לי אימייל כשהמוצר חוזר למלאי

התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-1003-1
תיאור הספר חדש – במהדורה חדשה ומורחבת! ישמחו התלמידים ויגילו הלומדים בהופיע הפירוש לספר הקדוש “ליקוטי מוהר”ן” מאת הרב שלום ארוש שליט”א, ונקרא בשם: “שלום מלכות” – על 40 תורות! (א’ – מ’) ביאור קל ובהיר השווה לכל נפש קטן כגדול, בהסכמתם של גדולי הדור כגון: ר’ אליעזר ברלנד שליט”א, שכתב שפירוש זה צריך להתפשט בכל קהל ישראל ובכל העולם כולו, ובהסכמת הרב עובדיה יוסף שליט”א אשר אמר כי יום גדול ונשגב הוא בהגלות הספר הנותן אמרי שפר לרבינו נחמן מברסלב זיע”א עם פי’ שלום מלכות וע”י פירוש זה יהיו שפתותיו של צדיק דובבות בקבר, ובהסכמת חכם אברהם חי שליט”א. חובה בכל בית! 517 עמ’, 17X25 ס”מ, כריכה קשה.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "שלום מלכות חלק א על ליקוטי מוהר”ן"?

האימייל לא יוצג באתר.

על המחבר

הרב שלום ארוש

הרב שלום ארוש

More titles from this Author
More titles from this Author

פריטים

  • עורך: הרב שלום ארוש
שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה