ליקוטי עצות – הוצאת דביר ביתך

“שימו לבבכם לדברים האלה, כי הם דברים העומדים
ברומו של עולם. דברי אלוקים חיים ומלך עולם, דברים
המחיים את כל הנפשות מקטן ועד גדול, מתחילת כל
המדרגות עד תכלית מדרגה התחתונה, אין דבר עצה
קדושה נעלם ממך אשר לא תמצאהו בספר זה, וכל אשר
תשאלך נפשך לא יאצל ממך הכרך הקטן הזה…”

ליקוטי עצות – ספר זה הינו הספר המרכזי של רבי נחמן מברסלב, בו נקבצו כל התורות שאמר. ‘תורה’ הינו כינוי למאמר עמוק מאוד שהיה נאמר על ידי רבי נחמן מברסלב בהזדמנויות מיוחדות, כגון ראש השנה, חנוכה, פסח, שבועות ועוד. כל תורה היא יחידה אחת שלמה המורכבת מכמה סעיפים כאשר יש קשר מובהק בין כל חלקיה, והיא כוללת בתוכה מושגים רבים מעולם הקבלה והחסידות, וראיות שונות מפסוקים וספרי התלמוד והמדרשים. רבי נחמן גילה שכל תורה היא השגה גבוהה מאוד הנמשכת מעולמות רוחניים גבוהים מאוד, ולכן למרות שרבי נחמן צמצם את הדברים והסבירם ככל הניתן, עדיין, הם אינם מובנים לאנשים כערכנו ויש לעמול רבות כדי להבין את עומק הדברים והקשרם. אך גם לפי קוצר הבנתנו ניתן ללמוד מכל תורה הדרכות רבות למעשה ועצות נפלאות בעבודת השם, ויש להשתדל לקיים את הדברים בפשיטות ולהתפלל על כך לבורא עולם.

ליקוטי עצות – על מנת להקל על האדם לדעת את עצותיו של רבי נחמן ולקיימן, ובפרט למי שעדיין לא עסק היטב בלימוד הספר ליקוטי מוהר”ן, ליקט רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק, את העצות והמעשיות וההנהגות היוצאות מכל תורה ותורה וסידר אותן לפי סדר הא”ב, כך יוכל כל אדם למצוא בקלות ובמהירות את העצות הנוגעות לערך אותו הוא מחפש.

מומלץ מאוד! מהדורה מיוחדת עם כריכה מעוצבת! 342 עמודים מלאים בעצות והכוונות והתיקון הכללי בסוף הספר!

מחיר באתר

$7.93

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 7-4202
תיאור הספר “שימו לבבכם לדברים האלה, כי הם דברים העומדים ברומו של עולם. דברי אלוקים חיים ומלך עולם, דברים המחיים את כל הנפשות מקטן ועד גדול, מתחילת כל המדרגות עד תכלית מדרגה התחתונה, אין דבר עצה קדושה נעלם ממך אשר לא תמצאהו בספר זה, וכל אשר תשאלך נפשך לא יאצל ממך הכרך הקטן הזה…” ליקוטי עצות – ספר זה הינו הספר המרכזי של רבי נחמן מברסלב, בו נקבצו כל התורות שאמר. ‘תורה’ הינו כינוי למאמר עמוק מאוד שהיה נאמר על ידי רבי נחמן מברסלב בהזדמנויות מיוחדות, כגון ראש השנה, חנוכה, פסח, שבועות ועוד. כל תורה היא יחידה אחת שלמה המורכבת מכמה סעיפים כאשר יש קשר מובהק בין כל חלקיה, והיא כוללת בתוכה מושגים רבים מעולם הקבלה והחסידות, וראיות שונות מפסוקים וספרי התלמוד והמדרשים. רבי נחמן גילה שכל תורה היא השגה גבוהה מאוד הנמשכת מעולמות רוחניים גבוהים מאוד, ולכן למרות שרבי נחמן צמצם את הדברים והסבירם ככל הניתן, עדיין, הם אינם מובנים לאנשים כערכנו ויש לעמול רבות כדי להבין את עומק הדברים והקשרם. אך גם לפי קוצר הבנתנו ניתן ללמוד מכל תורה הדרכות רבות למעשה ועצות נפלאות בעבודת השם, ויש להשתדל לקיים את הדברים בפשיטות ולהתפלל על כך לבורא עולם. ליקוטי עצות – על מנת להקל על האדם לדעת את עצותיו של רבי נחמן ולקיימן, ובפרט למי שעדיין לא עסק היטב בלימוד הספר ליקוטי מוהר”ן, ליקט רבי נתן מברסלב, תלמידו המובהק, את העצות והמעשיות וההנהגות היוצאות מכל תורה ותורה וסידר אותן לפי סדר הא”ב, כך יוכל כל אדם למצוא בקלות ובמהירות את העצות הנוגעות לערך אותו הוא מחפש. מומלץ מאוד! מהדורה מיוחדת עם כריכה מעוצבת! 342 עמודים מלאים בעצות והכוונות והתיקון הכללי בסוף הספר!

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "ליקוטי עצות - הוצאת דביר ביתך"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה