לכו נרננה לעת הגאולה – שלושת ספרי רבי שלמה מולכו הי”ד

חדש בחנות ברסלב ישראל!

 

לכו נרננה לעת הגאולה!

 

לכו נרננה לעת הגאולה – פירושים נפלאים על מגילת קהלת – עם דרוש ל”עת ללדת” וכו’, תפילת קבלת שבת – עם פירוש רש”ם, מגילת רות – עם פירוש רש”ם, מאת רבי שלמה מולכו (מלכו) הי”ד אשר הומת על ידי האינקוויזציה לפני שהדפיס את הפירושים הללו, ליקט וערך זאב גולן. בספר ימצא המעיין הולומד תוכן עניינים מפורט ומסודר.

 

קונטרס זה התגלה על ידי ד”ר מאיר בניהו זצ”ל ופורסם בשם “מאמר על הגאולה לרבי שלמה מולכו” בתוך “אסופות, ספר שנה למדעי היהדות”, ספר תשיעי, בעריכת מאיר בניהו, הרשות להעתיק מתוך המאמר ניתנה על ידי חנן בניהו. מהדורה מוגהת מחדש מול כתב יד נוסף השמור בוותיקן (כ”י עברי 428) ומול כתב יד סורק בספרייה הלאומית בירושלים.

 

כריכה קשה, 94 עמודים.

מחיר באתר

$13.22

+
-
קנה עכשיו
התחייבות למחיר הכי זול ברשת
מקט: 43-1714
תיאור הספר חדש בחנות ברסלב ישראל!   לכו נרננה לעת הגאולה!   לכו נרננה לעת הגאולה – פירושים נפלאים על מגילת קהלת – עם דרוש ל”עת ללדת” וכו’, תפילת קבלת שבת – עם פירוש רש”ם, מגילת רות – עם פירוש רש”ם, מאת רבי שלמה מולכו (מלכו) הי”ד אשר הומת על ידי האינקוויזציה לפני שהדפיס את הפירושים הללו, ליקט וערך זאב גולן. בספר ימצא המעיין הולומד תוכן עניינים מפורט ומסודר.   קונטרס זה התגלה על ידי ד”ר מאיר בניהו זצ”ל ופורסם בשם “מאמר על הגאולה לרבי שלמה מולכו” בתוך “אסופות, ספר שנה למדעי היהדות”, ספר תשיעי, בעריכת מאיר בניהו, הרשות להעתיק מתוך המאמר ניתנה על ידי חנן בניהו. מהדורה מוגהת מחדש מול כתב יד נוסף השמור בוותיקן (כ”י עברי 428) ומול כתב יד סורק בספרייה הלאומית בירושלים.   כריכה קשה, 94 עמודים.

ביקורות (0)

אין עדיין חוות דעת.

מה דעתך על "לכו נרננה לעת הגאולה - שלושת ספרי רבי שלמה מולכו הי"ד"?

האימייל לא יוצג באתר.

שלחו הודעה
לפניה מהירה לחנות האתר
לחצו וקבלו מידע והכוונה